Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/myworldanna

Marketing

Bezzee...

Drage moje Leptirice..kak ste mi vi..ja sam
dosta ok..al jutros se nisam vagal...jednostavno se bojim
te metalne kutije s brojkama,koja odrešuje moju ljepotu...
vagat cu se u srijedu ujutro..valjda cu dotada skinut koje kilcezubo
no jedna losa vijest..prehladila sam se ..tako da vjerovatno necu u skolu...a to
znaci biti citav dan u kuci,a kuca je puno slatkisa..valjda cu se suzdrzati
Danas:
Dorucak u skoli stapici(nikada vise,tek kad sam ih pojela vidjela
sam da imaju 500 kcal
Rucak:tri japraka s puuno jogurta
Vecera ev prije par minuta:mala zdjelica pahuljica s milk i jabuka
usput vjezbala sam (divljacki plesala) 25 min
i uradila sam 100 trbusnjaka
Nadam se da cu uspjeti ovo raditi svaki dan,samo s malo manje jela....
pusa ljubi vas vasa kikikisskisskisssmijeh

Post je objavljen 14.04.2008. u 18:20 sati.