Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/isildur

Marketing

...

Dugo me nije bilo i nije mi nedostajalo ovo mjesto...
ovo sada pisem jer mi je iznimno dosadno i zato sto mu je druga alternativa pisati seminar koji sutra trebam predati...
necu ga napisati, izvuci cu se na bolest, a ako ne uspijem to mi ionako nije obvezan kolegij i ta 3 ECTS boda mi nece nedostajati...

glede bolesti...
mrzim je, vec dva tjedna me drzi i to gadno...
toliko gadno da sam ja vec dva tjedna u dugih rukava i trenerci unutar stana sa upaljenim grijanje, a vi koji me znate jasno vam je da je gadno...
u ove 3 godine kak sam u zg nisam nosio 2 tjedna ukupno majce dugih rukava, da bih sada u komadu to odradio...
i sada dok pisem mi je zima, uzas...
mrzim astmu, kronicni bronhitis i alergije jer i najmanja jebena gripa mi se veze na to i prikuje me za krevet...
na srecu ne obolijevam cesto...
nadam se da sam sada opet miran tri-cetiri godine...

Jucer smo rostiljali...
bilo je genijalno...
popilo se 18 litara piva i valjda jos toliko sangrije...
i nitko se nije napio...
krivo je jelo...
imali smo 7 kila mesa na nas 7...
sve se pojelo, osim mozda 3-4 komada vratine koje je ostalo neispeceno, ali vjerujem da ce se kolega trol pobriniti da to ne propadne...
Trebali smo pisati jucer trolovski statut, ali nismo bili pijani tako da je to propalo...
Nista, uz rum jedan vikend ce doci i to i mozda vidite ovdje trolovski statut...
kad smo vec kod toga mogao bih vam pokazatai Ugovor o neozljedljivanju, ali to u nekom drugom postu, necu sada ispucati sve teme koje imam pa da opet ne pisem nista par mjeseci...
Uz trolove i RSZ sam poceo slusati glazbu koju inace ne volim...
metal i to onaj metal gdje pjevaci totalno izoblice svoj glas i glasnice...
ali zasad je to par pjesama i zakon su mi, ali moguce da je to zbog internih fora...
uostalom evo poslusajte sami...

In Extremo - Herr Mannelig



Korpiklaani - Wooden Pints



Tyr - Regin Smišur




Sve ove pjesme se pustaju na turnirima kao glazbena pozadina dok se mi iz RSZ-a borimo, a kao sto vidite pjesme i jesu srednjovjekovnog stiha...
Sada jedan clip iz filma 13 warrior koji mi je takodjer zakon:



I na kraju dio crtica Metalocalypse u kojem metal band probudi Trola Mustakrakisha




Jedva cekam 5 mjesec jer svaki vikend sam na turnirima i to vrlo dobrim turnirima...
Posebno bih izdvojio turnir u Sv. Heleni i preporucam svima da ga posjete...
Event ce se odrzati 17. i 18. 5. u Sv. Heleni u blizini Zagreba...
U planu je par masovnih bitaka, medju njima i nocna...
Bit ce puno jela i pica i zabava je garantirana...
Napisat cu i izvjestaj sa tog turnira, pracen naravno slikama, ali opet koliko sam ja azuran izvjestaj cete dobiti za novu godinu...


Dosta sam pisao za danas, iako je vecina posta youtube clipovi...
ali bar sam nesto napisao...
pozdrav i uzivajte...

Post je objavljen 13.04.2008. u 23:25 sati.