Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/harfa12

Marketing

Proljetni slajd...

Proljeće nas uvijek potiče na aktivnosti.I meni se čini da toliko toga moram, želim i trebam učiniti...
Trenutno o harfi,i prekrasnoj muzici neću govoriti, već ću vam danas pričati o svemu pomalo.
Današnji post započinjem jednom smiješnom sličicom koja priča o mojem spremanju za odlazak u školu...
DSCN1314
Da li se možda i vama desi da pretjerate i ne možete nositi sve što spremite za školu..?
Hehehehe...Moja prijateljica Andrea (pozzz Andrei!) ne može se načuditi kako to da imam toliko torbi?!!...a, evo nitko me ne tjera , ali želim da sve bude uredno i posebno "ZBRINUTO"-i schede,i marenda, i fascikl za ITA, i ginnastica...
Hhehehe, da ste vidjeli kako me je jedan dan frend iz razreda s kojim sjedim u klupi pogledao?!?
Hehehe!........Smiješna situacija...
A danas sam Vam željela pokazati jednog neobičnog "gosta" u Bakarcu..
Možda je zalutao ili se samo odmorio pred kišom , ali meni je uljepšao odlazak u školu...Čak je u tišini i pozirao..,






Lijep je zar ne?!!................................................................................................................................................

Prije nego vas sve pozdravim i zaželim vam uspješan školski tjedan ,moram pozdraviti prijateljicu Doru s kojom sam se super zabavila ! Iako je dan bio kišan...za nas je bio odličan....šetnja , kino , role- super!SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posebno je pozdravljam... :)
U nastavku ,vam ostavljam moj prvi slajd ovog proljeća...Pa , pogledajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pozz svima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;) :) :)


Post je objavljen 13.04.2008. u 20:50 sati.