Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/myworldanna

Marketing


smijehMoje drage leptirice!!!Jutros je vaga pokazala 65 i very sam happpyysmijeh..Danas je prelijep dan...tako je nekako toplo i lijepo....
Tako da sam veoma raspolozena pa sam
odlucila napisati post
znam da u posljednje vrijeme nisam bas comentirala,al vjerovatno necu ni ovaj tjedan jer imam puuuno za ucit.Btw ovaj tjedan sam zaradila 3 petice.MATEMATIKA,KEMIJA I POVIJESTnaughtycerek....very sam happy opet ponavljam
Od ovoga tjedna(ukljucujuci i danas)pocinjem sa novom dijetom(nije bas nova,dosta je slicna bolnickoj):Ovaj tjedan sam prva smjena:
U skoli u 11 h dorucak(je li mi bolje sendvic ili neke slance,cipseve stapice???)
U kuci u 2h rucak ako ima rucka i to u jako malim porcijama
Vecera 6 h Mala zdjelica zitnih pahuljica s mlijekom i 1 jabuka(il neko drugo voce)
Uz to piti puno caja ,vode.Mislim da ova 3 obroka nemaju vise od 400 kalorija??Jeli???A sto se tice slatkisa...mogu pojesti ponekad ali moram provjeriti koliko ima kalorija taj slatkis i onda odem na Kalkulator potrosnje kalorija,pronadjem neku aktivnost kojom mogu potrositi kalorije koje sam unijela i onda ko da nisam pojela slatkis????St vi mislite...



Pusa ljubim vas sve
vasa Kiki


Post je objavljen 13.04.2008. u 11:16 sati.