Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kenguur

Marketing

Dosadna nedjelja

Previse ozbiljnih postovau posljednje vrijeme nas je uozbiljilo i zaboravili smo na humor i hranu.
Za danas samo nekoliko slika dosadnog vikenda uz opustanje uz laganu dijetalnu hranu njami smijeh
Kada dodje vikend uvijek je neko zatisje na netu.
Malo ljudi pise, sveje nekako mirnije i pomalo dosadno.
Jucer sam pronasao na blogu recept od kiflica punjenih sa sunkom i sirom i odlucio da ga isprobam njami
GUZVARA BLOG
Osobno sam otisao u trgovinu i kupio sir i sunku a zena je to uz malo gundjanja napravila zubo
Preporucujem svakako da isprobate, a uz ovo jelo prija i casica vina ili piva. party
Danas za rucak moje omiljeno i najdraze jelo, janjetina sa krompiricima na puteru i zelena (mozda i kupus salata).
Kolaci ostaju za iznenadjenje a tuzan sam zato sto moj kolega Fizikalac nece biti tu da mi u svemu pomogne belj

Tezak je zivot nas Europskih gradjana smijeh

Fiziiiiiiii pomooooooooooooziiiiiiiiiiiiiii !! belj










PITANJE DANA !!

Za koji prst Bush drzi Sanadera ??






Post je objavljen 06.04.2008. u 07:25 sati.