Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/myworldanna

Marketing

°°°°°Ne dobro°°°°°

Ah...pa sto da kazem..nemam pojma..na vagi naravno..nema pomaka..opet ona glupa...jeb....šugava..brjka 67...nema promjena...jos uvjek sam na istoj kilazi vec 6 dana...i to me ubijaa...ni 1 kilo...madmad...Danas sam jela:
Dorucak:Sendvic sa sunkom
Rucak:Pola litra juhe(Happy juhica se zove,dobila je od rodica napisat cu je u boxu,ne deblja)
uzina:100g bijele cokolade
Veceras:250ml kakaa sa obicnim pahuljicama
Popila: 2.5 l vode i caja

Grozno zar ne?'...Nzenam...jednostavno neznam...stalno jedem...kilaza ostaje ista..ja vjezbam skoro svaki dan 25 min...Kada jedem kazem "ma nista strasno ,samo cu jos ovo"...i tako iz dana u dan...kao da sma upala u neki krug...nema izlaza..ovo je zaista jadan blo...tuzan...depresivan...
Imam 50 dana da smrsam 7 kila...to se cini tako lako..al nije...dajte mi neke savjete...preporucite mi neke tablete za mrsanje vjezbe...zaista mi treba pomoc..joj kad bih samo mogla skinuti ovaj prokleti stomak i par kila..pa bila bih najsretnija cura na svijetu...sve zelje bi mi se ostvarile...sto da kazem vise...osim...pomoziteee

Ljubim vastuzantuzan

Post je objavljen 03.04.2008. u 18:55 sati.