Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/harfa12

Marketing

Proljeće u mom oku... ;)

Hello! Evo mene napokon! Jeste li primjetili da nam je došlo proljeće!yes To je moje omiljeno godišnje doba!(Hehehe! Svako godišnje doba mi je omiljeno jer mi paše kako se mijenjaju.....sretan ) Sve se budi i čuje se cvrkut ptica..... Moja ptičica Koki već od ranih jutarnjih sati cvrkuće veselopjeva...
Ja vam mogu reći da stvarno uživam u ovim ferijama!!!zubo...ali uskoro se moramo vratiti u školske klupe...no
Ja bih samo još jedan tjedan..zujo Nekako su mi ferije prebrzo prošle....fino
Eh, da! Skoro sam vam zaboravila pokazati treću skladbu koju sam svirala na natjecanju....
Prve dvije skladbe su one na prošlim postovima; Menuet i Skice za harfu...(P.S. Ja sam na prošlom postu objavila i Bouree, ali ona nije sa natjecanja...)
Ovo je Chaconne od Duranda(to je vrlo teška skladba za svirati, ima šest stranica!!!!!!).......Pa pogledajte!!!smokin It is me!!yesyes



To bi bilo sve za sada.... Uživajte u proljeću!!!!!!thumbupfino


Ovo je jedan proljetni video Donne Germano.thumbupsretan Ne znam kako vama, ali meni se jaaaako sviđa!!!! thumbup Uživajte gledajući i slušajući!yes

Pozzz........i chitamo seeee!!!mahwavemahwavefinofino

Post je objavljen 29.03.2008. u 12:36 sati.