Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drinica

Marketing

Sretan Uskrs!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ha!
Priznat cete da ova cestitka jos snaznije odjekuje nakon nekog vremena zatisja, ali vjerujte da je nase cyber druzenje jos vise nedostajalo meni, nego vama!

A pisem vam je u vrijeme kada je Uskrs do vas vec stigao, i uskrsna zora rudi, a kod nas ce Isus izici iz groba tek za koji sat : )

No, u ovom peridou dozivjela sam mnostvo prekrasnih stvari, i neocekivanih blagoslova, sigurno zahvaljujuci i svim vasim molitvama cije djelovanje snazno osjecam, kao i svi mi ovdje!

Najprije smo u tjednu prije Velikog, bili na krasnim duhovnim vjezbama blizu Latacunge, tjedan dana u potpunoj tisini, uz krasna duhovna razmatranja, svete mise svaki dan, euharstijsko klanjanje, krizni put...

U domu duhovnih vjezbi, kojeg je u 20. st. pokrenula jedna nepokrenta Francuskinja Marta Robin, uz pomoc p. Fineta, i sad takvih domova ima vec 80-ak po citavom svijetu:

Foyer de charite

U Hrvatskoj jos nema, ali cini mi se da bas takvo sto nedostaje u nasoj duhovnoj, pa i turistickoj ponudi...Nadam se da bi se jedno od nasih brojnih eko-imanja, uz kakvog karizmaticnog svecenika lako dalo pretvoriti u hrvatski Foyer!

I tocno dan nakon povratka s duhovnih vjezbi u posjetu nam je stigla obitelj Markic sa 4 sina, moji i p. Lukini prijatelji, koje znam jos iz Palme, i sa Modrava, gdje su i oni provodili svako ljeto od samog osnutka, ja kao animator, a oni kao nasi lijecnici:

Image Hosted by ImageShack.us

Njihovi klinci su se odmah super uklopili s nasim curama iz internata:

Image Hosted by ImageShack.us
Joselyn i Isaura sa Petrom i Simunom (Pedro i Simeon)

a glavna zvijezda je njihov najstariji sin cetrnaestogodisnji Ante (Antonio):

Image Hosted by ImageShack.us

dok i dvanaestogodisnji Fran (Francisco) uziva u nasim izletima i krasnim predjelima:

Image Hosted by ImageShack.us

i voznji u straznjem dijelu naseg kamiona sa svojom bracom:

Image Hosted by ImageShack.us

A Petar i Simun su se za razliku od njihova imenjaka Simuna Petra aktivno ukljucili u sve aktivnosti velikog tjedna, i hrabro bili uz sam kriz:

Image Hosted by ImageShack.us

A pobjedili su i strasnu ekvadorsku momcad u nogometu, osvetivsi tako nas poraz na nekom od svjetskih prvenstava:

Image Hosted by ImageShack.us

Za nagradu su kasnije uzivali u tropskom vocu, koje je pazljivo birao sam Simun:

Image Hosted by ImageShack.us

Dok je njihov tata Tihomir obavljao svoje lijecnicke misije i preglede siromasne djecice

Image Hosted by ImageShack.us

u najzabitijim selima oko Esmeraldasa (k'o u nekom dobrom akcijskom filmu):

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

a mama Zeljka pomagala s. Lenki oko svega:

Image Hosted by ImageShack.us

i veselila susretima i s drugim misionarima, i misionarkama, npr. nasom sestrom Ivom Jelic:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatske misionarke u Ekvadoru

A na svecenickoj misi velikog cetvrtka u katedrali Esmeraldasa sreli smo i pozdravili i tamosnjeg biskupa Eugenija:

Image Hosted by ImageShack.us

dok smo nasa najnovija volonterka Gaby i ja srele svecenika-Isusa (Kolombijanca), pa ga nismo htjele pustiti samo tako (i to pred sam Uskrs: )

Image Hosted by ImageShack.us

Toliko za sad!

Krasne fotke s DV u Foyeru prvom sljedecom zgodom, sad zurim na obrede Velike Subote (direktno iz Esmeraldasa sam otrcala na internet, da vam na vrijeme stignem cestitati Uskrs!, a jos k tome i rodjendan dragoj Jadri - Osmijehu!)

Sretno i blagoslovljeno!

ps.
Usput svim svecenicima s malim zakasnjenjem cestitam njihov dan - Veliki Cetvrtak, kada sam ih se posebno sjetila, tim vise sto sam citavu ovu godinu posvetila bas njima! U to ime cu pomaknuti na gore i raniji post o svecenicima, a u cast velikog petka, pomaknut cu i krizni put!

pps.
Posebni pozdravi, cestitke i blagoslovi i Daliboru i njegovoj obitelji, koji su mi po Markicima poslali knjige za ucenje hrvatskog za strance, koje ce super doci sestrama Barukcic prije njihova odlaska rodbini u Kanadu, kao i nasim sestrama u samostanu! Hvala i sretan Uskrs! Pozdravi i zahvalnost i rodbini s. Lenke, koji su nam poslali super kolaca i drugih domacih uskrsnih delicija, za nas i nasu djecicu!

Post je objavljen 23.03.2008. u 00:24 sati.