Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aledory

Marketing

Novi CD popularne duhovne glazbe - VJERUJEM !

TRAVANJ, 2008.
Nakon pune tri godine, najprodavaniji album Aledory-a Ne boj se dobio je svoj dugo očekivani nastavak. U izdanju Master Recordsa, na tragu svog uspješnog prethodnika dvostruki album Vjerujem na dva CD-a nudi pedeset i tri skladbe, od kojih većina spada u najpoznatija ostvarenja popularne duhovne glazbe za mlade. Pjesme poput Uđite s hvalama, Silan Bog, Duše Sveti, Kakav prijatelj je Isus, Moli na nas ( Marijo ), Zahvali, Proslavi se, Bože moj, ispuni sada moju dušu, predstavljene su u novim modernim, molitveno-meditativnim aranžmanima prilagođenim prije svega liturgijskoj upotrebi, koje, kao i cijelu produkciju albuma potpisuju Dorian Škrobonja i Ivan Popeskić.

Album Vjerujem istovremeno je i autorski, jer sadrži i deset pjesama koje je skladao i napisao Dorian Škrobonja, između ostalih naslovnu pjesmu Vjerujem, pobjednicu "Tonkafesta 2007.", Dijete si moje ljubljeno sa "Marijafesta 2007.", i Evo nas Marijo sa "Marijafesta 2005." koja je u međuvremenu postala zaštitnim znakom župe Blažene Djevice Marije Karmelske na Donjoj Drenovi u Rijeci.

Ovaj drugi po redu izbor najljepših duhovnih šansona za mlade snimljen je povodom obilježavanja desete obljetnice postojanja VIS-a Aledory ( 1. lipanj 1998.-1. lipanj 2008. ), te pete obljetnice djelovanja i stvaranja u popularnoj duhovnoj glazbi ( 2003.-2008. ). Album se od 14. travnja 2008. može nabaviti u većini riječkih i nekim zagrebačkim župama, ili putem maila aledoryan@net.hr na kućnu adresu, a promotivna prodaja trajati će do kraja mjeseca lipnja.

Popis pjesama:
CD-1
1. UĐITE S HVALAMA 2. SILAN BOG 3. NE BOJ SE, JA SAM TE OTKUPIO 4. U BOGU MOM 5. PJEVAJ ALELUJA ISUSU 6. DUŠE SVETI 7. ISUSE, VOLIM TE 8. JA SAM S VAMA 9. KRUŠE ŽIVOTA 10. PRIMI OVE DAROVE NAŠ OČE 11. LJUBAV KOJA LJUBI 12. MOLI ZA NAS 13. KAKAV PRIJATELJ JE ISUS 14. VJEK HVALJEN BUDI 15. DAROVE KRUHA I VINA 16. PROSLAVI SE 17. SVA DJELA GOSPODNJA 18. BOŽE MOJ, ISPUNI SADA MOJU DUŠU 19. ZAHVALI 20. NAPUSTITI NAS MOŽE 21. PREDIVAN 22. OVO JE DAN 23. KRISTE U TVOJE IME 24. ODLUČIO SAM SLIJEDITI KRISTA 25. KRISTE BUDI NAŠA RADOST 26. U ONAJ DAN 27. DUGA CESTA 28. MIR PRAVI 29. SLAVIM TEBE, GOSPODINE

CD-2
1. VJERUJEM ( Tonkafest 2007. ) 2. DIJETE SI MOJE LJUBLJENO ( Marijafest 2007. ) 3. OZDRAVI MI DUŠU 4. I TI PASTIR BUDI 5. NAĆI ĆEŠ PRIJATELJA 6. OČE MOJ 7. SVETI DAN 8. EVO NAS MARIJO ( Marijafest 2005. ) 9. OVAJ DAN 10. SUZE 11. S NEBA DAR ( Pjesme za Papu 2003. ) 12. GOSPODINE 13. USKRSNU ISUS ( MARIJA MAGDALENA ) 14. ON JE IZA OBLAKA 15. PUSTI MREŽE TE 16. NAUČI NAS MARIJO 17. BOŽE MOJ ŠTO JE JUTRO 18. DANAS SMO SRETNI 19. GOSPODIN JE PASTIR MOJ 20. SVA LJUBAVI MI ISUSE 21. OČE MI TI SE KLANJAMO 22. MARIJO, O MARIJO 23. SANJAM JEDNU LAĐU 24. VJERUJEM - INSTRUMENTAL


Post je objavljen 01.04.2008. u 00:01 sati.