Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuzasve

Marketing

Univerzalne istine o muškarcima

Svi smo još u djetinjstvu naučili i zaključili da postoje određene različitosti u komuniciranju između muškaraca i žena. Čak i medicinske znanosti pokazuju različitost između načina ispoljavanja muške i ženske psihologije pa je onda sasvim prirodno da su stvari koje ženama ne padaju na pamet, muškarcima primarna kategorija.Bob Grant, savjetnik za osobe u romantičnoj vezi, iza sebe ima već nekoliko napisanih knjiga o tome kako unaprijediti vezu ili riješiti probleme unutar iste. Prema njegovom iskustvu, ovo su rečenice koje karakteriziraju razmišljanje jednog prosječnog muškarca:

1. Zašto ti moram stalno govoriti da te volim? Pa već sam ti jednom rekao.
2. Učinit ću bilo što za seks, čak ću se i vjenčati s tobom.
3. Volim dugu kosu.
4. Kad mi pričaš nježno, uvijek ću te pozorno slušati.
5. Ponekad mi reci "ne". Nemoj to raditi često, ali ponekad će mi dobro doći da me podsjeti kako vrijediš.
6. Druge žene više gledam uglavnom kad me naljutiš.
7. Kad si sretna sa mnom, ne mogu si pomoći a da te ne usrećujem još više.
8. Strah me da će, ukoliko dozvolim ženi da zavlada mojim srcem, ona pokušati da me iskoristi.
9. Ne čitam misli. Zapamti da nisam žensko.rofl
10. Ženu koja me voli je jednostavno usrećiti. Bit će sretna ako nešto učinim za nju čak i kada pogriješim sve detalje.
11. Mrzim kad mi govoriš što trebam uraditi - čak i kada ti ne tražim pomoć. Tako se osjećam kao da si mi mama.
12. Tokom seksa želim da čujem tvoje riječi onoliko koliko i moja koža želi tvoj dodir.
13. Kada me upitaš za savjet osjećam se važno jer mislim da mi vjeruješ.
14. Kada sam ljut mnogo je važnije kojim tonom sa mnom razgovaraš nego što mi zapravo govoriš.
15. Mrzim kada ignoriraš ili umanjuješ vrijednost komplimenata koje ti dajem. Tako ćeš me natjerati da ti ih prestanem davati.




Post je objavljen 04.06.2008. u 12:50 sati.