Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zvoncica22

Marketing

Pjesma za njih...

Cuvsi ovu pjesmu, jednostavno sam ju morala staviti na blog.
Razlog je taj sto pjesma govori o roditelju koji pjeva pjesmu svom djetetu. Govori mu kako se ne zeli odvajati od nje, kako mu tesko padaju njezini odlasci, govori o cestim razgovorima telefonom i o ljubavi koju osjeca prema svom djetetu.

Pjesmu posvecujem svojim roditeljima, s kojima sam strasno povezana. Ova pjesma kao da govori o nasoj bliskosti i o paznji koju moji roditelji svakodnevno poklanjaju meni, mojoj sestri i braci. Nema tog dana kad je netko od nas na putu, a da se ne cujemo, ponekad i par puta na dan...
Zbog sve paznje koju ste nam dali, zbog stvari koje ste nam pokazali, zbog neizmjernog strpljenja i ljubavi... Mama i tata HVALA!


Eros - "Canzone per lei"



Post je objavljen 15.03.2008. u 22:18 sati.