Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/peoplearenotperfect

Marketing

....svađe...lool...

eii ljudi...Danas cijeli dan pricamo o nekim svadama..
Prvi sat hrvatskog tema: Kakva je svađa komunikacija?
Heh...pa nikakva...!!
Mislim da ste svi previse patili zbog svađa..onda kada
vam je trebalo biti najljepše...ovo svađanje o kojem sad pricam
je svađanje izmedu prijatelja..neznam ja jel postoje pravi
prijatelji..ali...kazu da ljubav boli,a sto bi trebali reci za prijateljstvo?!
I uostalom ne svađaju se samo djeca,nego sto je strasno
i odrasli ljudi koji se ponasaju kao djeca..a zbog čega?
Ne znaju ni sami......Ja sam zbog gluposti izgubila osobu koja
mi je bila najbolja u zivotu..i vise nikad necu dopustiti
da ne znam razlog svađe..Mogu ja reci da se vise nikad,nikad
necu svadati..ali ja ne znam hocu sutra bit ziva a ne ovo....
Svađa...Svađa je neka igra bez cilja..bez koristi..u kojoj
nema pobjednika...
A...jos jedan primjer svađe..bile su najbolje prijateljice
a sad su zaboravile da su zivjele jedna za drugu..(cure,znate na kog se odnosi..na J i K..)
To je nesto najgore..odite na blog od Ane Sukacis i procitajte najnoviji post..
predobra prica..Radi se o svrhi ljubavi...i..o .. prijateljstvu...
Najbolja prijateljica te zaboravi....a bile su dragocjene jedna drugoj,,,uzas..
no dobro...preko svega se nekako mora prijeći..heh...(jel sam opet filozofirala???hehe)
pozz: Ramoni,Anni,Nivess,Ivi,Doris,Ines,Anji,Karolini,Luci,Jenny..Benji(sretan rodendankiss),Luki,Belom,Lizalu,Bubyu,Niđu,Alojzu,........




Post je objavljen 10.03.2008. u 14:45 sati.