Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Udara u glavu ko šampanjac...:XD

sam naslov vam govori da sam opet napravila neku glupost...skopa s komorski...danas smo na povijesti pjevale šampanjac jer nam je profesor reko da moramo posto smo se smijale i posto je ova pevusila cijeli sat..ajme to je bilo nesto strasno...lol...prof.nam je reko da se trebamo na natjecanje prijavit....haha..reko je prvo đungla umjesto farma pa smo mu se mi smijali.....onda...profa iz zemljopisa mi je rekla da sam Ruska babka....hahaha..da ziher....ovako...neko mi pise po blogu...neka picka je provalila...neznam ko je..da znam nebi bio ziv vise...uglavnom...:P

Da se zahvalim Vicu za dizajn...posto nisam jucer....ovo je njegova blog adresa: posavina81.blog.hr...blog je predobar....isto ko i dizajni koje radi...hvala vic...nisi se trebao mucit tolko..znam da je davorka kriva...lol
fkt.fala...super je :P

nis ljudeki sad cem vam pisat komove pa swratite do mene...mooze???
puuno pozdravljam: svog Nerkija :P....kumu dadu,komorskicu,enu(my bitch),lucy,tomija,jozinovica,dadica...ugl. ekipu lakrdijasa-moj razred :P...onda...imy,koma,ivona,petra,ana...itd. onda...marijicu svoju,buraza,bratica...itd,. neda mi se dalje....sry ak sam nekog zaboravila...sve vas puuuno pozdravljam i saljem vam pusicu :P
pa-pa

---------------------------------------


Post je objavljen 06.03.2008. u 21:32 sati.