Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/disidentica007

Marketing

'..dao bih sve te noći da.. da ostanem taj čovjek u tvojim očima..'

Prihvatiti li mišljenje osobe koja kritizira svaki moj korak.. unatoč tomu što kaže da me voli?! Trebam li biti sretna, jer mi kaže ono što misli?! ..ili kao i uvijek, ubedirati se i razmišljati bez smisla?!..
Znam da se moje 'pogreške' ne mogu nabrojati.. no jednostavno sam osoba koja što više želi uživati u životu.. osoba koja na trenutak nema granica.. i koja nije dovoljno jaka othrvati se nekim nevidljivim silama.. no, što god da je, i kakva god da ja jesam, pokušavam razumjeti ljude oko sebe.. znam da često puta ne uspijevam, ali cijenim sebe kao osobu, jer imam dobru volju i želju za osobe koje stvarno volim i cijenim!! ..bez obzira na bezbroj njezinih mana, ja sam ju voljela.. volim ju i sada, samo, ona razočaravajuća suza u kutu oka mi ne da mira.. i odvraća moje misli.. pozitivne misli.. i sve one riječi kojima bih ju opisala!! Jednostavno, ona 'ružičasta ona' stapa se sa tamnim tonovima na mojoj paleti.. ne, ne želim to.. moramo se obje tome othrvati?? ..ili jednostavno prihvatiti činjenicu da smo previše različite osobe i da se ne možemo razumjeti, tj. ona mene??!! ……zatvoriti oči pred očiglednom stvarnošću??


Post je objavljen 02.03.2008. u 20:57 sati.