Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/simsomanija

Marketing

O Free Time-u i Kitchen & Bath stuffu

Evo; prvo se ispričavam svim čitateljima zbog toga jer nism imao vremena napisati novi post; al evo ga tu je sad! kao što već znate The Sims 2 Free time je izašao u cijelom svijetu. Naravno, ja ga već imam! Igrao sam ga; i mogu vam reći; da je baš dobra igrica. (Ajde hvala Bogu da je došlo nešta zabavno!). kao uvijek ,ostavim vam cover, pa evo ga;
Image and video hosting by TinyPic. Molim vas da mi ostaljate u komentarima avoje želje za neighborhood ako želite da vam ga napravim! To sam napisao još prije cijelih mjesec dana; a tek me tražila samo jedna osoba da mu ga napravim!!! Dobro; dosta o tome; vratimo se na temu; dakle The Sims 2 Free time možete skinuti s interneta po koracima iz doljnjeg posta; jednostavno je! Zatim u Free timeu djeca zaista mogu ići u vrtić ; može se ići učiti plesati balet; igrati nogomet, košarku,.... Sve u svemu super novi dodatak; (napokon uspojeh Electronic artsa!). Zatim; The Sims 2 Kitchen & Bath stuff izlazi krajem travnja ili početkom svibnja; to još nije sigurnu; ali evo vam filmić: .
POZZ do slijedećeg posta! PS; Kommajte i glasajte!

Post je objavljen 01.03.2008. u 17:20 sati.