Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

hmmm...bilo je i vrijeme...hehe....

Evo da se i ja malo sjetim napisat post...ima toliko novosti da vam neću moć sve ni napisat...prvo-popravila sam ocjene u školi...weeesmijeh...drugo -prekinula sam sa dečkom...sretanopet dobro...a za treće zbog čega sam najsretnija vam neću reć...čut ćete s vremenom...cerek...bolesna sam pa danas nisam išla u školu...imam upalu grla....ali proći će...heh...zubo...kažu da ljubav liječi hehe....pa valjda će i sad...smijeh...šta ima kod vas???kako je vaša ljubav???

Ivana:želim da znaš da sam na tvojoj strani i da te niko neće ni ponižavat ni vrijeđat pogotovo ne dvije budale koje nisu vrijedne ni jedne tvoje suze...a on kao priča da te voli...jbt ako nekog voliš voljet ćeš ga bez obzira na njegove mane ili vrline...i uopće nije važno šta oni pričaju...a on je toliko naivan da vjeruje osobi koja ga je popljuvala na sve načine do groba...neznam zašto ga ranije nisi odjebala jer te ne zaslužuje....znaj da te volim i da sam uvijek uz tebe....njemu sam rekla ako još jednom nešto zucne protiv tebe da će bit plav koliko ću ga išamarat i to ću i napravit samo da čujem nešto...misli da je neka faca što ima 19 godina...pa gori je od djeteta iz prvog razreda...i onda kaže kako si ti djetinjasta ma dajjj.....kreten!!!!!!


tuzanLJUBAVI,USPJET ĆEMO,IZDRŽAT ĆEMO,BORIT ĆEMO SE I VJEROVAT!!!!SAMO ĆE JU TO ODŽAT NA ŽIVOTU,NE POKAZUJ DA SI U BEDU ,GOVORI JOJ DA JU VOLIŠ I NEKA SE I ONA OSJEĆA SRETNOM IAKO JOJ JE TEŠKO!!!!VOOOOLIMMMMMM TEEEEEEtuzan

Post je objavljen 29.02.2008. u 13:20 sati.