Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cristianoronaldoworld

Marketing

Rossi o Ronaldu!

Evo,prije svega na par blogova sam vidjela identične slike
(ne Ronaldove) kao i na mojem blogu i to me razljutilo.burninmad
I tako sam ja došla na jednu ideju,neću vam odmah
otkriti o čemu je riječ...
Uglavnom,odsad ću vijesti o našem Cristianu pisati i na hrvatskom
i na engleskom jeziku,probat ću to nekako izvesti.smijeh
Ajmo sad s vijestima!

Bivši strijelac M.Uniteda Giuseppe Rossi izjavio je za jedan portal
kako je Cristiano Ronaldo najbolji igrač na svijetu te kako očekuje
od njega kako će još dugo vremena biti na vrhu.Rossi se istinski divi Ronaldu.

E sad,o onoj mojoj idejibelj.
S namjerom da spriječim slikokradice,hehe,svaka slika
koju objavim će sadržavati adresu mog bloga kao što možete vidjeti naughty.
Toliko zasad od menemah.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us


Post je objavljen 29.02.2008. u 03:19 sati.