Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/graffiticrew

Marketing

Subway art

Prije pola godine, kad sam bio baš onak 'zagrijan' za graffite,
u svoj toj euforuji, zujio sam malo po netu i našao jednu knjigu
koja mi se isticala po svoj prepoznatljivosti...
Zapela mi je za oko, i odlucio sam je kupit...
Nazvao sam Algoritam i sve dogovorio...
Knjiga je stizala iz Engleske, a ja sam bio sve nestrpljiviji...
I kad je napokon stigla, nisam vjerovao da imam to čudo u
rukama...Knjiga je 'strava'...
Nesto pre pre pre odlicno...
Prepuna detalja i izjava tadašnjih legenda graffiti scene...
Počevši od Dondia, Kasea, Leea i tadašnjeg klinca Seena...
U tim izjavama, koje su tada bile ne pojmljive, mladi umjetnici opisuju
kako su po kasnim nocnim satima ulazili u podzemne vlakove itd...
Uglavnom, knjiga je prepuna opisa, detalja i slika...
Najviše me fasciniralo što je žena po imenu Martha Cooper napisala
knjigu...
Uz to, ona se morala 'sprijateljit' sa tadasnjim writerima kako
bi se ovi povjerili njoj i zvali ju svaki put kad bi krenuli u 'akciju'...
Pritom ih je morala jos i slikati što su ovi primili sa odusevljenjem...
Knjiga vrvi od preljepih slika počevši od kojekavih bombinga,
pa do jako zanimljivih poruka koje mladi umjetnici šalju cjelokupnom narodu:
'ME AND MY BOYS
TURN ON THE TOYS
WHEN WE SEEK
THE TRAINS THEY
GO INSANE THATS
WHAT IT IS THE NAME
OF THE GAME IS GRAFFITI
FAME'
Evo...To bi bilo to...
Preporucujem knjigu svima, i garantiram da necete pozalit
ako ju kupite...
Isplati se svake ulozene kune...
Cijena: 120 kn


Post je objavljen 27.02.2008. u 21:56 sati.