Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malenepustolovine

Marketing

...GlUpOsTi KaK i NaWeK...

+ MaLo Je PrEuReĐeNi PoSt i ima neke dodatke pa koga zanima nek ponovo prečita.....

Ey Ljudi tj. naši predragi posjetitelji !
1. kak ste nam kaj ?? kay ima nowoga kod vas ??
pa ewo javaljamo se vam iz "dosade"! pa v školi nema nika nowo
ali pupa kak i nawek je zanimljiva =) ewo npr. pisali smo ispita
i tak ja sam ne baš znala nek sam se potpisala z glagoljicom i pupa vam mej (kre potpisa s glagoljicom ) napise "ali zato fiziku neznam" ! ... mislim pupa kak pupa! unda recimo spomenemo ciganice...
one su vam ne niti na jano pitanje odgovorile na ispitu ,nego su semo samo potpisale i nikaj već, a stalno su se smijale i nekaj si prepovedale dok smo mi ostali pisali...
i unda im je pupa napisala na ispitu "Niti na jedno pitanje neznam odgovoriti ali zato se 20 minuta bezveze smijem" hmmm a ve pak je jani ciganici (Emini) napisala na ispit "Dobro ti ide prepisvanje" i dala ji je 2 ! i ... unda Toni je jampot pital pupu kaj to piše (dok smo pisali ispita) a pupa mu veli "ja tvoje hijeroglife moram znati čitati a ti moje normalno napisano nebreš, muljec jaden!" headbang ewo to vam je poruka ka ju nikad nate pitali kaj je napisala..hehehe..... i tak dalje s pupom...ma kak i navek!!
i tak nika već nega noowoga v nasi preGrdoj školici !
osim ka me lapov stiral s sata i dal neopravdanoga i 1 i zapisal da sam bezobrazna a sam sam ga pitala kaj me trača !!!!!blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla!!
pozzzzz i cmoxa svima!
By: DvIjE OsMaSiCE...

Post je objavljen 22.02.2008. u 17:55 sati.