Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

hm,konacno nekaj :)...a moram,i tak prosla festa,miro i ja ajucer slavili rodjendan,nadam se da su se svi zabavili :)...i da hoceju ponovitit takvu festu :),slike jos nemam doma,ap aposto slika govori vise od tiducu rijeci malo se prosecite do elke,ona je vec sve objavila :)...moram se svima zahvaliti kaj si uopce dosli,i hvala an lijepim poklonima...

pa nisam stvarno dugo pisala...al zapravo ni nema tak puno novog...gledam lijepu nasu,trebala bi biti na tv-u,dok ja objavim taj post vec bu gotovo pa mogu reci :)...nastupila sam s folklorom,kak bi kornelija rekla :zvijezda je rodjena,hehe,veliki smijeh :)

mi smo...nastupamo...od sutra sam na dijeti,fuj,gdim se sama sebi...i zato je gotovo s tim,moram se srediti,pronaci se,ostvariti zelju,mozda bude mi jos teze bez bloga,al ipak je ovo zadnji post,i ak opet odlucim pisati to bude pod drugom adresom...

htela sam svima zahvaliti,na potpori,komentarim,kaj sam uzivala pisati na blogu...ja vas citam,al ne komentiram,malo sam i volju izgubila...

hvala,i uzivajte,budite svoji,iskoristite zivot,i onak kak je alen reko najbolje godine najbolje budes iskoristila ak se budes svega sa nekih 25 :),i nadji ekipu u koju imas povjerenja i skojom se mozes zabavljati...trebali bi svi tak...

postoji osoba koju znam dugo,al jos ju nisam uponala,ni nikad nebum,mozda mi je malo zal,je,malo sigurno...al ima nekaj kaj mi je reko...postavi stvari drugacije...razmisljam tak,ak smrsavim da budem postala sretnija...a on mi je reko da prvo moram postati sretna i tek onda budem smrsavila...al ja bi zapravo trebala biti sretna,jedino mi to fali,valjda,pa sve ostalo imam...zapravo nemam...nemam sebe i nemrem se imati dok nebum imala bar malo samopouzdanja...

i samo da vas pozdravim,bilo mi je jako lijepo...uzivajte...

pozzzz wavemahwavemahwavemah

uzela je dio nas,pa i nas 16-godisnjaka koji smo malo vremena proveli tu...tu je sve pocelo,prvi izlasci,poljupci,trebalo se i nastaviti...na zalost nije...al ostaje lijepa uspomena i tuga u srcu...





Post je objavljen 17.02.2008. u 17:04 sati.