Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tugajeimeljubavi

Marketing

VALENTINOVO

Svoje valentinovo provodim sama.....danas su mi suze tekle....
Već duže vrijeme zaljubljena sam u jednog dečka,a on nažalost ima curu........kad sam se danas sjetila njega i kad sam se sjetila da je sigurno u zagrljaju druge....suze su mi krenule.....
Samo moje najbolje prijateljice znaju tu moju veliku tajnu...znaju da volim
ga...ali što ću bolje da bude on sretan i da ja patim....nego on....
Samo bih htjela da me voli..zar previše tražim???....
Mi se poznajemo samo površno....nekad si razmjenimo riječ dvije i ništa više.....
Evo moje vam se valentinovo sastoji od tuge i patnje za nekim........izgleda meni dalekim......tuzancryno

Evo vam par slikica za valentinovo..........



Post je objavljen 14.02.2008. u 16:55 sati.