Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tugajeimeljubavi

Marketing

NEGDJE MEĐU ZVIJEZDAMA

Negdje među zvijezdama si ti
Neka druga te sad ljubi
Neka druga ti sad svoju zvijezdu daje

Negdje među zvijezdama
Negdje među oblacima
Piše koliko te volim ja

Tamo negdje sam napisala ime tvoje ja
Tamo negdje sam se o tebi raspitivala
Tamo negdje sam te tražila
Sad i zvijezde znaju koliko te volim ja

Negdje među zvijezdama
Tamo negdje daleko piše nekoliko riječi o tebi
Piše kako voljeti me mogao nebi

Tamo negdje
Negdje među zvijezdama je napisano ono što mislim
i što sam napisala o tebi
Negdje među zvijezdama

Tamo skrivaš se ti,da barem znaš i shvatš koliko mi značiš
Tamo negdje,negdje među zvijezdama,tamo piše koliko
te volim ja
Sve je ovo zapisano tamo negdje među zvijezdama

Post je objavljen 12.02.2008. u 13:46 sati.