Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/renomateo

Marketing

-CZSS,->"optuženička klupa za najteži zločin(borba za svog anđelčića)",-smijem li i ja voljeti(tata)


Uopče ne znam kako ili od kuda da krenem s opisivanjem ove strahote i nepravde koja mi je učinjena danas(11.02."08.god.) prilikom prvog saslušanja u CZSS (Zagreb) radi pokušaja MIRENJA mene i supruge,a sve to pred "stručnim timom za brak i OBITELJ" kojeg čine psiholog i soc.radnica,a koji pak čine sve kako se dvoje supružnika NE BI pomirilo,te se još više trude da naše djete(dvanaest i pola mj. star),moj anđeo,ostane bez oca,odnosno žele me prikazati kao nešto što djete ne želi i ne smije imati,oni odlučuju umjesto njega,ali pri tom ne mareći za sve ono što ja govorim,jer ne žele slušati,sluša se samo i jedino moja supruga ("majka") i jedino se to unosi u zapisnik,sve što ona govori je bitno i pažljivo se bilježi,a moje je totalno nebitno i ne bilježi se,a sve što moja supruga govori je jedna notorna laž,jedna "ne dovršena ili išarana slika"!Cjeli razgovor sam snimio i jasno se može čuti kako me direktno žele odgovoriti od borbe(traženje skrbništva) nad svojim djetetom(govore mi da ću morati platiti vještačenje i da li ja znam kako to dođe deset tisuća kuna -vještak koji bi trebao utvrditi sve što ja govorim,odnosno tvrdim za svoju suprugu(postoji preko trideset audio zapisa koji potkrepljuju moje tvrdnje),na što sam ja rekao kako za moje djete ništa nije preskupo),ali se ipak pitam,zar nije njihov posao sve realno sagledati i vidjeti tko govori istinu,a tko laže,pa oni su "tim strčnjaka",kako se vole nazivati,koji je za to plačen(preplačen,-plače su u rasponu od 5.000,-7.500,-kn) i koji bi trebali biti objektivni u cjelom tom procesu,a ne subjektivni,-(kako prema majkama,tako i prema nama,očevima,zar mi ne smijemo voljeti svoju djecu,svoje kćeri i sinove,zar je nevjerojatno da i očevi mogu biti zlostavljani i ne samo psihički,već i fizički...),ja sam uvijek mislio(a da,to sam ja samo mislio...) kako je zakon pisan radi nas,odnosno naše djece prije svega,da štiti naše male i nemoćne zvjezdice i njihova prava,u ovom slučaju pravo na OBA RODITELJA JEDNAKO,ali ne,nisu bitna naša djeca,nismo bitni niti mi očevi kao roditelji,već samo i jedino majke(one koje to nisu,koje to ne znaju biti,niti žele-ima ih podosta,-također posjedujem audio zapis gdje majka moje supruge govori kako NE ŽELI "TO" DERIŠTE u kući(moj medenjak je tada bio star 5 dana),da joj se "netko"-to NETKO je njeno unuče-,po cjele dane i noći dere u kući,a na to moja supruga jasno kaže kako ona također NE ŽELI djete,a sve se jasno čuje na snimci,e pa neka me netko uvjeri kako moja supruga voli naše djete,zapravo samo želi meni činiti pakosti,a da to bude strašnije i bolnije,sve čini preko leđa našeg(moga) anđela!!!!!!
Na ovome "saslušanju"(ma da se to ne može nazvati saslušanjem,jer se mene uopče nije slušalo,već samo moju suprugu,a nisam htio biti toliko bezobrazan i tražiti nazočnost voditelja ureda na što imam pravo,jer ako se tim "stručnjacima" zamjerite,pretpostavljate što bi se dogodilo,pa sada su ovakvi,a što bi tek onda bilo) moja supruga nije iznjela niti DVIJE točne tvrdnje koje su dovele naš brak u situaciju u kojoj se sada nalazimo,već na stotine laži i izmišljotina(sve je snimljeno,jer sam pretpostavio što će se dogoditi,morao sam se zaštititi,kao i nebrojano puta do sada,a dragi Bog mi je svjedok da govorim istinu),ma volio bi da su me pustili makar 7 min. da slobodno govorim,bilo bi dovoljno(supruga je svoje laži iznosila preko 20 min.,a ja je nisam niti u jednom trenutku prekidao,jer ja imam osnove kulture bez obzira na obrazovanje,također je iz "stručnog tima" nije prekidao-pitam se što za njih znači pojam ili termin "STRUČAN" ili "STRUČNO"-plača od 5.000,-7.500,-kn,to treba zaraditi,a ne odraditi,odnosno odsjediti)!!!

-Bitno je očima nevidljivo,a važno je ušima nečujno,
ja gledam i slušam svojim srcem i srcem svoga djeteta,
svog anđela,-

-Volim te moja zvjezdice najsjajnija,moja košutice medena,
-toliko sam tužan,toliko sam nesretan,-iz minute u minutu,iz dana u dan i toliko nestrpljivo iščekujem svaki ponovni susret sa svojim anđelčićem(da nam se "supruga-majka" smiluje),svaki zagrljaj i poljubac,jer jedino je pogled djeteta iskren,
-kada vidim ozarene oči svoga sina,sreću i zadovoljstvo na njegovom licu,pa se tada samo pitam da li ima nešto važnije u životu svakog čovjeka,svakog roditelja,od samog zdravlja,sreće i ljubavi djeteta!!!
-volim te moja ljubavi,uvjek ću biti uz tebe,-biti ću tvoj anđeo čuvar,moje će te srce uvjek grijati,-zauvjek ću te voljeti i to nam nitko neće i ne može oduzeti!!!
-VOLIM TE SVIM SRCEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Renato(tata)

Post je objavljen 11.02.2008. u 13:05 sati.