Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

ne mogu vjerovat!!!!

TREBAM SE MALO ISPUCAT PA ZATO JEDNOSTAVNO ZANEMARITE OVAJ GLUPI POST!!!!!!!headbangjoj ja stvarno nemam srece!!!!!zasto bas ja!!!!sugavi glupi gvozd!!!!!di god trebam ic moram razmisljat o sugavom prijevozu koji mi sve unisti!!!!!!!danas sam trebala ic glinu van!!!!al neeeeee.....nema sanse da ja mogu otic negdje...treba meni prijevoz....KOJEG NIKAD NEMAM!!!!!burninmad...stvarno ne mogu vjerovat!!!!!i sad dok se svi (skoro svi) tamo zabavljaju ja ovak bijesna tu doma pisem ovaj glupi post!!!joj LIFE stvarno SUCKS!!!!!i to jaaaaako!!!!znam da sad stvarno pisem samo ciste gluposti ali to je zato jer sam stvarno bijesna,ljuta,tuzna..i sve ostalo...milijun sugavih osjecaja!!!i puno je tu toga jos....ima tu jos nekih stvari koje bi htjela spomenut ali necu....nije vrijedno....zadrzat cu za sebe neke stvari....ugl....stvarno je jadno sve!!!!i najgore od togaje sto sam jos nekome unistila vecer,a ne samo sebi!!!sorry!!!!!!!!glupi vikendi!!!!jedan vikend je on tamo a ja ne mogu,drugi vikend ja a on ne moze,a sad ovaj vikend kad smo se taman trebali potrefit ja ne mogu doc!cry!!!pa ubit cu se!!!!!headbangmadheadbangmadpuknucu.....falis mi mali.....opet se ponavlja ona glupa prica od nove god!!!pa stvarno ne mogu vjerovat!!!!zasto ja nemam srece?!?!?!zasto ?!?!zasto?!?!zasto?!?!?joooooooooj!!!!!!!!!zasto moram zivjet u gvozdu?!?!?ima ko neku kucu za iznajmit tam negdje?(sad malo ironicnog smijeha-ha ha ha )......e ljudi odsad svi idete van u gvozd da ja ne moram brinut o glupom prijevozu!!!!(opet malo ironije-hahahaha.....zapravo,ovo zasluzuje puno ironije-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH).....joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ajme.................malo sam se ispucala...................al samo malo................i rekla sam da jednostavno zanemarite ovaj post.........ne znam ni sama sta sam sve ispisala!!!!niti cu to citat vise!!!!!!i sad ce neki rec da je to obicna subota,zasto se ja toliko sad zivciram...al to je moj problem..i nije obicna subota!!!!a uostalom kog briga!!!mene ja sad malo puklo al eto...smirit cu se...idem sad spavat...mozd cak i uspijem zaspat!!!netko ce mi trcat po mislima(bar nesto,kad vec ne mozemo bit zajedno)......idem.....sad necu napisat pozdrav svima jer sam ionak rekla da zanemarite ovaj glupi post!cry........jooooooooooooj.............pusa vel'ka...zna se kome....kiss..miss yacry

Post je objavljen 09.02.2008. u 22:33 sati.