Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/helever

Marketing

MAŠKARE I DORA

Evo, malo prije sam došla s Lorenom. Išle smo po Konjščini i zaradile 250kn. Znači svaka je dobila 125 kn. Bile smo stare bakice. Stavit ću sliku kad razvijem film na fotiću. Kaj ste vi bili ak' ste išli? Još malo bu ''Dora''! Evo saznala sam izvođače pa vam evo!

DORA 2008. - XVI izbor hrvatske pjesme za Pjesmu Eurovizijepjeva
ZAGREB - 9. I 16. 2.
(USUSRET DORI - predstavljanje svih 24 pjesma sudionica)
OPATIJA - 22. 2. POLUFINALE
(14 pjesama s javnog natječaja)
23. 2. FINALE
(6 pjesama s javnog natječaja + 10 s pozivnog)

1. KAŽI MI
Izvođač: VLATKA GRAKALIĆ

2. IDI LEĐA MI OKRENI
Izvođač: MARTINA

3. GDJE JE SRCE TU JE DOM
Izvođač: ANTONIJA ŠOLA

4. ROMANCA
Izvođač: KRALJEVI ULICE & 75 CENTS

5. DOTAKNI ZVIJEZDU
Izvođač: DANIJELA PINTARIĆ

6. LAKO ZALJUBLJIVA
Izvođač: MAJA ŠUPUT

7. TVOJE OKO ZA MORE DUBOKO
Izvođač: BONACA & NERA

8. KAKAV TUŽAN KRAJ
Izvođač: IVANA RADOVNIKOVIĆ

9. ZA TOBOM LUDA
Izvođač: ZORICA KONDŽA

10. ANĐEO
Izvođač: EMILIJA KOKIĆ

11. JA SAN UMRA ZA LJUBAV
Izvođač: ĐANI STIPANIČEV

12. SANJAM
Izvođač: IVO GAMULIN GIANNI

13. ISKOČI SA MNOM IZ JUREĆEG VLAKA
Izvođač: IBRICA JUSIĆ

14. NE RAZUMIJEMO SE
Izvođač: MOR ROLL

REZERVE

1. SPOZNAJA
Izvođač: LUKA BULIĆ

2. PRIJATELJSTVO
Izvođač: LEONORA SURIAN

3. BURE I PLIME
Izvođači: Vlatka Kopić Tena i Robert Jaman

4. MOJA PRESUDA
Izvođač: LITE MOTIVE




DORA 2008. - POPIS PJESAMA S POZIVNOG NATJEČAJA

1. PLAVA VJEŠTICA
Izvođač: GIULIANO

2. ZVALA SAM GA ANĐELE
Izvođač: MAJA BLAGDAN

3. MIR
Izvođač: IVANA BANFIĆ

4. LEŽIM NA SUNCU
Izvođač: HARI RONČEVIĆ

5. AMOR
Izvođač: TAMARA OBROVAC

6. MIRNO SPAVA KOSA PLAVA
Izvođač: ALEN ISLAMOVIĆ

7. OTVORI MI OČI
Izvođač: PERO GALIĆ

8. VILA
Izvođač: PRVA LIGA I DRUGE

9. ZAŽMIRIM I PUTUJEM
Izvođač: DIANA LOVRIN

10. MILINA
Izvođač: DINO I BANE

TO JE TO! KOMAJTE MI!!!mah




Post je objavljen 05.02.2008. u 17:30 sati.