Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavushavoli0000

Marketing

novi postich


Image Hosted by ImageShack.us










Zasto si me osvojio cim sam ti pogledala oči...?
Zasto sam te zavoljela te proklete noći..?
Zasto mi iz misli ne ides van...?
Zasto bez tebe ne mogu ni dan..?
Zasto jos u daljinu gledam..?
Zasto kad si otisao...jos i dalje cekam..
Zasto uvijek mislim da ces doći..?
I da ćeš se pojaviti negdje u noći...
Zasto kad sam sama želim da si tu..?


Zasto ne nestanes barem u snu..?
Zasto uopce postoje suze...
kad mi ih sve tvoje srce uze...
Zasto ne postoji lijek za tugu...
Lijek za bol...treper i muku...
Zasto postoji ljubav kad je tako slijepa..?
Tako tuzna..,osjecajna,ali ipak lijepa...





°× AkO mE bUdE tRaZhIo,
ReCiTe Mu Da SaM uMrLa....
AkO BuDe TrAžIo MoJe TiJeLo,
ReCiTe Mu Da SaM iZgOrJeLa....
AkO BuDe TrŽiO MoJ gRoB,
ReCiTe Mu Da Je Na DnU mOrA....
AkO KaŽe dA mE wOlIo,
NeMoJtE mU wJeRoWaTi JeR oN mE jE uBiO




Post je objavljen 03.02.2008. u 21:11 sati.