Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

evo me....

E da...evo me....sinoć sam bila vani i bilo je predobro iako sam se malo zakačila s dečkom oko gluposti ali ok...sve je to dio veze....heh....dead...
i tako sve u svemu sretno zaljubljena...samo se pitam do kada će trajat....kako on kaže kud puklo da puklo...hehe neću se zamarat s time...

toliko o protekloj večeri......

e da...moja ŽŽŽ i ja tugujemo...Snave nam je imala prometnu...tuzancry
molimo Boga i vjerujemo da će biti sve ok....uz tebe smo....drži nam se...
VOOOLIMOOOO TEEEEE!!!!!!!!!!!!!crykiss

evo sada neka kažu da sam opsjednuta sa sobom i svojim tijelom....ali takve ljubomorne ispade nemorate ni pisat...smislite nešto što će me povrijedit...pa se onda javite...jer ovako...mene to ne boli...inače se kaže da istina boli...a ovo nije tako da....oladi...hahaha....rofl...ništa uživajte....veeelika pusa svimakiss.....



Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
BAŠ ME ZANIMA ŠTA SAD IMATE ZA PROKOMENTIRAT...HAHAHA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sisterke>>>kažu da smo blizanke...ma daj...šta ste ludi???haha nosite naočale...nut

Post je objavljen 20.01.2008. u 13:58 sati.