Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

MA STA JA ZNAM.....SVEGA POMALO...........

joj ljudi evo mene.......nezz kaj da pisem jer bas nemam inspirejsn....a dobro...puno tema mi je u glavi samo sto ne znam koju bi...i kako bi?..heheh...ugl....il kak bi ja rekla GUL....e da imam onu stafetu...pa cu prvo to.....ajd da pocnem....

beljMoj savršen dan je: ma meni je svaki dan savrsen...ja enjoy in life!!!treba sve iskoristit!!!kaj ne!?

smijehŠto me na ljudima prvo privuče: hm....ne znam....karakter,humor....

thumbupKoliko je sati: 20:53

ludKoje je ime zapisano u mom rodnom listu: Tina

sretanMoji nadimci: a zapravo ih nemam....ma tinchee,tintara,FRKALO.....

thumbupDatum rođenja: 04.08.1991.

zuboNajdraža životinja: konjovi:)

greedyBoja očiju: plava (nekad malo zelena,siva...ovisi o vremenu...)

naughtyImaš li Piercing iLi tetovažu: not yet...al bi htjela

yesMoj sretni broj: ne vjerujem ja u to...al najdrazi su mi 2 i 4

deadBi li voljela putovati: pa naravno!!!to je najbolje!

nutOmiljeni film: ma nemam pojma sad....sve ja volim

zijevOmiljeno mjesto za odmaranje: hmm....moj krevet

njamiOmiljeno jelo: mmmm....lazanje.....itd....heh...

mouthwashPasta za zube: cek da provjerim...heh....signal trenutno

partyOmiljeno piće: alkoholno ili?ma voda je namber van forever!!heh

sretanKoliko je sad sati: 20:59

winkČokloada ili vanilija: Vanilija...

smijehLjeto ili zima:ljeto naravno!!!!

zujoCrno ili rozo: crno definitivno!

nutLunapark ili kino: Lunapark... wiiiiiiiiiii!!!!!!!!

eekNajdraža boja: rekla bi crna...al to nije boja...pa plava!


eto gotova stafetica.....a sad ju ja prosljedujem svima koji kommaju....i koji posjete blog....


hmmm...daa......to me sad malo potaklo da pisem nest o sebi......a to mi je nekak cudno...ne volim ja o sebi pricat....opcenito.....ja sam osobu koju je potrebno stvarno upoznat...al ono fakat!!!jer....ne volim se bas drugima otvarat o svojim osjecajima...ne znam...imam neki filing da ih zamaram...il tak nekak....jednostavno mi je cudno.....ugl....ma ne mogu ja to tak vise pisat....stvaaaaaaaaaarno mi je cudno.......hehe....brzo sam odustala...al kak jednostavno ne ide...a sta cete....zadrzat cu neke stvari za sebe...a moji frendovi me mogu pitat....a za druge mi tak svejedno...hehe....joj a stvarno pisem gluposti....ljudi kad vam kazem: nemam inspiracije.......a ionak postove pisem samo da ubijem dosadu.....da se ispucam.....sretan....i taaaak.......

mogla bi ja malo o skoli.......nema nis zanimljivo...osim sto se svaki dan zaj,zaj i samo zaj!!!!!!!!!na matematici mi je zakon!!!!ma lud smo mi razred!!!ugl.....dobro je pa jos niko nis ne pita....e sad se u ovom polugodistu trebam vise potrudit...stvarno sam bila prevelika ljencina....meni je dovoljno samo malo ucenja....al sam sae previse opustila....al novo je polugodiste i treba stisnut!!!!jos i oklada s muchom!!!hehe...da.....al znam ja sebe....bit ce opet:ne da mi se!!...al ne,stvarno se trebam vise potrudit.....jbg,skola je skola...koliko god ona zabavna bila....ugl....iduci tjedan imamo natjecanje in eng....nadam se da cemo proc skolsko....tak da taj dan nemamo nastavu(utorak)...yaaaaaaaay.....i onda imamo natjecanje iz vjeronauka.....to stvarno jedva cekam......i to bi bilo to....
neki su nestrpljivi....pa moram prestat pisat post...........(e frkach frkach...heh).....ajd ljudovi vikend je pred nama.....zabavite se....velika pusa svima....a najveca,ma mislim,znas se......cerekkiss

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzmahwavemahwavemahwavewavemahwave

Post je objavljen 18.01.2008. u 20:42 sati.