Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavushavoli0000

Marketing

...život bez tebe nema smisla....

moj je život stao od kad nisam s tobom...suze prekrivaju moje lice od kad te nema tu kraj mene....a bilo nam je lijepo....dugo nisam osjetila onaj osjećaj...osjećaj zaljubljenosti,ljubavi.nema više onih "leptirića" u trbuhu kad bih te ugledala.sada kad te se sjetim obuzme me tuga,srce me zaboli.a htjela sam da kad se tebe sjetim razvučem osmijeh "od uha do uha",da se sjetim lijepih uspomena....krenula bih dalje,ali nešto me koči...htjela bih se zaljubiti u drugog i biti sretna,ali ne uspijevam...svakog uspoređujem s tobom....nitko nema tako lijepe,sjajne,plave oči....samo su jedne takve i nekad su me gledale...nitko nema tako nježne,tople ruke...samo su jedne takve i nekad su me grlile...nitko nema tako crvene,vrele usne....samo su jedne takve i nekad su me ljubile...sve je to nekad bilo "moje"...nekad si me gledao tim svojim plavim očima,snažno zagrlio i strasno poljubio...ali nekad...davno...ali sve mi to nedostaje...nedostaje mi tvoj pogled,dodir,glas,osmijeh...ti si dio mene i to ne mogu promijeniti...urezao si crtu na mom srcu koja neće nestati...ostavio si trag koji boli i po kojem ću te pamtiti....mogla bih pisati do sutra,ali znam da ovo nećeš pročitati...samo te jedno molim....ne zaboravi me...ja tebe neću...idi putem svog života i nađi sreću...a ja ću koračati svojim putem i moliti boga da nam se putevi opet sretnu,jer život bez tebe nema smisla....

Post je objavljen 16.01.2008. u 09:45 sati.