Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

MA KOJI NASLOV....

evo me malo.....kazu ljudovi meni: pisi novi post...a meni se ne da...al evo nest malo....ugl.danas je pocela skola....nije mi bilo drago zbog skole(pa ko ce izdrzat jos 6 mjeseci muke???bang)....al samo sam se necemu (nekomu) veselila..cerek....ma znate vec....hehehe....i naravno,da vidim ljudofe iz razreda....ugl...sve bilo ok....samo sto sam ja bila stvarno umorna...pa mislim,trebalo je danas ustat u 6,a prek praznika se navikla na poslije 11...duh.......i tak...nemam pojma vise sta da pisem....sigurno se nikome ne da citat sta je sve bilo u skoli,ko je sta reko,sta smo ucili...pa necu ni pisat...bla bla blabla.......no,dosta o skoli...school sucks!!!!...joj da....kak sam mogla zaboravit spomenut onaj OGROOOOMAN povrat koji smo dobili danas...puno love...hmmmm.....greedy....ono bas smo ostale,onak "puf"....(jel tak duska?)..hehehehe......joj nemam pojma sta cu vise pisat.....bolje da odustanem...da ne lupetam vise gluposti...a jbg,kad mi se spava.....a napisat cu nest vise kad me pukne inspiracija(?????????)belj...........................ajd idem ja sad.....pusa svima...a najveca frkachukiss.................heh.....

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............

i da....kommajte mi na ovaj mali post(......ak se tu uopce ima sta iskommat...).....nut

Post je objavljen 14.01.2008. u 20:19 sati.