Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mysterymj

Marketing

Posjet bolnici


Inače ljudi posjećuju bolnice kada su bolesni ili kada idu u posjetu svojim bolesnim prijateljima i slično. Ali moj i frendov posjet bolnici je bio sasvim druge prirode. Naime, nakon par mjeseci što se nismo vidjeli, ja bio na moru, on bio u ZG, frend i ja smo došli na ideju otići se intimno družiti baš u bolnicu. Naime, kako ni kod mene a ni kod njega nismo imali vremena biti sami u četiri zida, a htjeli smo seks, on je došao na ideju da odemo u tu ustanovu koja je oduvijek izazivala neugodan osjećaj u meni i da tamo odigramo partiju sexa. On poznaje svaki kutak te bolnice jer uz to što mu cijela obitelj radi tu, i on sam je tamo služio civilni vojni rok, i dobro je znao u koje sobe nikad niko nezalazi, osim kad dolazi na brzinku partiju sexa. Pričao mi je kako je i sam tamo ševio par medicinskih sestri koje nisu mogle odoljeti njegovoj pojavi. Ta ideja mi se činila suluda, ali kako nije bilo boljeg riješenja, pristao sam na to. I tako, krenuli smo mi prema bolnici, lijepo pozdravili portire, sestre i doktore na koje smo naišli dolazeći na treći kat do tajanstvene sex sobe. Ušli smo unutra, zaključali se, a tamo nas je čekao predivan ginekološki stol, koji je služio u svrhu sexanja. Po sobi su se mogli vidjeti dokazi prijašnjih sex akcija, od kondoma pobacanih u jedan koš, do vlažnih maramica natopljenih još svježim mirisom sperme. Tko zna koliko doktora i sestrica dolaze u tu sobu na pauzu za topli obrok!?! I tako smo se ja i frend lijepo raskomotili i počeli smo se maziti, ljubiti i sve što ide uz to. Imao sam čast prvi put u životu isprobati ginekološki stol, i moram priznati, bilo je jako zanimljivo. Frend je glumio ginekologa, a moćni alat iz gaća mu je poslužio kao instrument kojim je obradio moju lijepu, slatku i glatku guzu. Nakon što smo odigrali partiju sexa, otvorili smo prozor sobe i posmatrali dolje ispod nas na travnjaku neki mladi par, tipa i curu koji su sjedili na travi i bili zagrljeni, promatrajući zelenilo ispred njih. Pomislio sam kako bi bilo lijepo i humano i njima otkriti tu bolničku sobu, i dopustiti im da je isprobaju, ali ipak nismo smjeli riskirati i tako sebe dovesti u opasnost. I tako je prošao moj prvi sexy posjet bolnici, i moram priznati da ta ustanova više neizaziva ni strah ni jezu u meni. Sad imamo riješenje za svaki put kad nemamo mira ni kod mene ni kod njega doma…..idemo u bolnicu.


Post je objavljen 14.01.2008. u 18:05 sati.