Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavushavoli0000

Marketing

...samo za tebe...

samo za tebe krenula je sinoć suza...samo za tebe plakala sam cijelu noć....gdje su oni dani,kad sam bila sretna,kada nisam skidala osmijeh s lica?sve je nestalo i otišlo s tobom....drugoj sad poklanjaš osmijeh tvoj....drugoj poklanjaš vrijeme svoje......zašto ta druga nisam ja?voljela bih ponovno biti tvoja....ili možda ne...više ni sama ne znam šta želim......želim te pored sebe....da te zagrlim,poljubim....al bojim se da ćeš me opet povrijediti.....nisam sigurna da bih mogla sve to ponovno proći....nisam sigurna jesi li vrijedan moje boli,patnje,suza.....ne znam hoćeš li me se više ikada sjetiti....hoćeš li ovo pročitati......ali ja ti želim svu sreću ovoga svijeta......budi sretan s nekom drugom....makar i sad suza klizi niz moj obraz kada se sjetim da nisi više moj.....

Post je objavljen 13.01.2008. u 19:08 sati.