Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mateica111

Marketing

ANĐELE...

Nove zvijezde,
Nova jutra
Budim se sama u perju anđele,
koja tužna tišina, bez tebe
otišao si zauvijek, od mene.

Anđele sada smo daleko
anđele sve je propalo
anđele kad sam te ljubila
anđele nisam ni slutila.

Ovakav početak anđele
sve se ruši bez tebe
nove zvijezde, nova jutra
sad brojim usamljena
i tješim se moj anđele.

Čujem još nekada
tvoj vapaj u suzama
da ti je netko slomio krila
i da ne znaš put do moga srca.

Sjetim se tvoga svilenog lica
i one tvoje tužne boli.

Ti si bio jedini anđeo
na ovome svijetu
koji se palio
na jeftine stvari
baš kao i ja,
išli smo tamo gdje nema nikoga
i pjevali, na sav glas.

Anđele, moj anđele
krila od satena, ja šijem za tebe
sklapam ruke
dižem glavu i čekam te
i pjevam još na sav glas
anđele, moj anđele.

Ona noć i zvijezde
i onaj tren
i tvoja suza i ja
čekali smo to jutro
jer znali smo da će doći
i s njime zagrljeni
zauvijek proći
kroz livade naših života
i kroz aleju što vodi do mora.

Anđele, moj anđele.

angel

*******************************************
MOJOJ LJUBAVI...

Noćas si reka zadnje ne
i s drugom gleda svitanje
nisi se moga svladati
u vihoru mržnje i ljubavi.

Lutao si sam, sasvim sam
stazama gluhih vjetrova
gledao ne bili našao nju
ranjenu vilu na prijestolju.

Zauvijek u srcu jedini,
ostat će živjet sjećanja
i ova pjesma o njemu.

Mojoj ljubavi...
Za one suze što molile su ostani.

Još uvijek se nadam potajno
da ću čuti nešto o njemu,
ljubavi nestaloj.

Mojoj ljubavi...
Za one suze što molile su ostani.



Everything Back But You

Post je objavljen 12.01.2008. u 10:44 sati.