Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/freehrtrekstor

Marketing

Image Hosted by ImageShack.us


...:::MATRIX-VIROVITICA RADIO:::...
Dj_Pet, Dj_Goga, Dj_Slavonac
matrix-virovitica




TS Hrvatski Sokol

TS Hrvatski Sokol - Instrumentalni set
TS Hrvatski Sokol - Sve je ona meni, prijatelju nije lako
TS Hrvatski Sokol - Zoro plava
TS Hrvatski Sokol - Mata
TS Hrvatski Sokol - Ravnica set
TS Hrvatski Sokol - Karasica, oj oraje
TS Hrvatski Sokol - Slavonac sam, inati se slavonijo
TS Hrvatski Sokol - Jesen stize dunjo moja
TS Hrvatski Sokol - Kad procvatu jabuke
TS Hrvatski Sokol - Tko te ima taj te nema
TS Hrvatski Sokol - Mirno spavaj ruzo moja
TS Hrvatski Sokol - Otišo je s mirisima jutra
TS Hrvatski Sokol - Tamburasi pokraj dunava
TS Hrvatski Sokol - Dozreli su kesteni
____________________________________________________________

Agrameri

Agrameri - Boca vina
Agrameri - Boze vrati je
Agrameri - Kad jednom ostaris
Agrameri - Katarina
Agrameri - Kisa
Agrameri - Ne, ne tuguj uzalud
Agrameri - Njoj, samo njoj
Agrameri - O mama mama
Agrameri - Oka tvoja dva
Agrameri - Ruza crvena
____________________________________________________________

Berde Band

Berde Band - A sad adio
Berde Band - Da te mogu pismom zvati
Berde Band - La musica di notte
Berde Band - Milov'o sam garave i plave
Berde Band - Molitva za magdalenu
Berde Band - Ne klepeci nanulama
Berde Band - Ne placi duso
Berde Band - Piva klapa isp'o volta
Berde Band - Rano je za tugu
Berde Band - Samo jedan dan zivota
Berde Band - Slatka mala Marijana
Berde Band - Sta je meni ovo trebalo
Berde Band - Svirajte mi jesen stize dunjo moja
Berde Band - Zute dunje
___________________________________________________________

Bekrije

Bekrije - Bas me briga
Bekrije - Bekrija sam
Bekrije - Cura iz provincije
Bekrije - Da li znas da te volim
Bekrije - Doc ces k meni do jeseni
Bekrije - Dovoljan za jedan dan
Bekrije - Drugom stranom zapadom
Bekrije - Garavuso garava
Bekrije - Miris proljeca
Bekrije - Ne zivi se dva puta
Bekrije - Po prasini i divljini
Bekrije - Prodji me
Bekrije - Taki smo kaki smo
___________________________________________________________

Estam

Estam - Ano moja rano
Estam - Nema ljepse zene
Estam - Stare bitange
Estam - Bjeli oblaci
Estam - Tajna
____________________________________________________________

Ex Panonija

Ex Panonija - Becarac
Ex Panonija - Cajka
Ex Panonija - Dabogda mi bila sretna
Ex Panonija - Daj nam Maro daj
Ex Panonija - Dodji diko
Ex Panonija - Kumo moja kumice
Ex Panonija - Moj mjesece
Ex Panonija - Nema sela
Ex Panonija - Oj mladenci
Ex Panonija - Prolaze cigani
Ex Panonija - U nasega cika Mate
Ex Panonija - Vozi Doro
Ex Panonija - Zbogom Duso
Ex Panonjia - Nek se pjeva nek se trosi
____________________________________________________________

Franjo Knezevic

Franjo Knezevic - Dodji, dodji
Franjo Knezevic - Baranjsko vino
Franjo Knezevic - Cijele noci 'ladovina
Franjo Knezevic - Daj mi vina rakije
Franjo Knezevic - Djevojka je zelen' bor sadila
Franjo Knezevic - Dolinom se setala
Franjo Knezevic - I kad umrem
Franjo Knezevic - Kajo moja Kajo
Franjo Knezevic - Kraj jezera
Franjo Knezevic - Kuco moja kuco stara
Franjo Knezevic - Mene majka jednog ima
Franjo Knezevic - Mislis mila da ne marim za te
Franjo Knezevic - Moje jedino
Franjo Knezevic - Necu kuci
Franjo Knezevic - Prvo pismo
Franjo Knezevic - Sedamdeset i dva dana
Franjo Knezevic - Spustila se tama na oranja
Franjo Knezevic - Tera Lenka
____________________________________________________________

Gazde

Gazde - Ajmo tugo ajmo tamburasi
Gazde - Bagremi su procvjetali
Gazde - Becar to je zvanje
Gazde - Did Luka
Gazde - Do dna duse
Gazde - Dobro jutro vam sviraci
Gazde - Evo jutra
Gazde - Ivana
Gazde - Ja pijem da zaboravim
Gazde - Kisa pada
Gazde - Mare, Mare vrag ti odni pare
Gazde - Ne luduj
Gazde - Nije meni zao
Gazde - Piti il' ne piti
Gazde - Sacuvaj mene za sebe
Gazde - Sto ce meni zivot bez tebe
Gazde - Sto sam bogu skrivio
Gazde - Usne boje vina
Gazde - Za ljubav tvoju
Gazde - Zoro vec mi svanulo
____________________________________________________________

Krunoslav Kico Slabinac

Krunoslav Kico Slabinac - Ako zora ne svane
Krunoslav Kico Slabinac - Alaj mi se
Krunoslav Kico Slabinac - Baranje se ne bi odreko
Krunoslav Kićo Slabinac - Bunjevacko krilo
Krunoslav Kico Slabinac - Crne oci
Krunoslav Kico Slabinac - Digni Kajo, kraj od slingeraja
Krunoslav Kico Slabinac - Dobro mi dosel prijatelj
Krunoslav Kićo Slabinac - Dusa Slavonska
Krunoslav Kico Slabinac - Ej, tamburo
Krunoslav Kico Slabinac - Evo jutra
Krunoslav Kico Slabinac - Gori lampa na srid Vinkovaca
Krunoslav Kico Slabinac - Hej becari
Krunoslav Kico Slabinac - Inati se slavonijo
Krunoslav Kico Slabinac - Istina o Baranji
Krunoslav Kico Slabinac - Jedno jutro
Krunoslav Kićo Slabinac - Još se nije ostarilo
Krunoslav Kico Slabinac - Nasim, sorom jagodo
Krunoslav Kico Slabinac - Nema roda do mog roda
Krunoslav Kico Slabinac - Nije moja dusa prazna
Krunoslav Kico Slabinac - Oj garava garava
Krunoslav Kico Slabinac - Otis'o je s mirisima jutra
Krunoslav Kico Slabinac - Pece cica rakiju
Krunoslav Kico Slabinac - Pjevat ce slavonija
Krunoslav Kićo Slabinac - Ravnica
Krunoslav Kico Slabinac - Slavonac sam
Krunoslav Kico Slabinac - Slavonijo ja sam tvoje dijete
Krunoslav Kico Slabinac - Slavonsko kolo
Krunoslav Kico Slabinac - Svekrva
Krunoslav Kico Slabinac - Svirci moji
Krunoslav Kico Slabinac - Tamburasi samo svirajte
Krunoslav Kico Slabinac - Tekla voda karasica
Krunoslav Kico Slabinac - U mog bace
Krunoslav Kico Slabinac - Vesela je sokadija
____________________________________________________________

Marta Nikolin

Marta Nikolin - A ja volim
Marta Nikolin - Divanili dugo nismo
Marta Nikolin - Oci lazljive
Marta Nikolin - Padajte suze
Marta Nikolin - Tamburasi zasvirajte
Marta Nikolin - Tebi sam dala sve
Marta Nikolin - Ti si duso sve sto sanjam
Marta Nikolin - Uspomene, uspomene
Marta Nikolin - Zasvirajte pjesmu ljubavnu
____________________________________________________________

Miroslav Skoro

Miroslav Skoro - Dva vita cempresa
Miroslav Skoro - Dvoriste
Miroslav Skoro - Ja sam taj sto voli tambure
Miroslav Skoro - Konji bili, konji vrani
Miroslav Skoro - Kuca na kraju sela
Miroslav Skoro - Majko jedina
Miroslav Skoro - Mata
Miroslav Skoro - Misli baja
Miroslav Skoro - Moja dragana
Miroslav Skoro - Moja juliska
Miroslav Skoro - Mozda pijan ali nisam jako
Miroslav Skoro - Nemoj svijecu paliti
Miroslav Skoro - Oj, oraje
Miroslav Skoro - Otvor' zeno kapiju
Miroslav Skoro - Sjeti se
Miroslav Skoro - Sto ce meni tudje nebo
Miroslav Skoro - Sumi sumi javore
Miroslav Skoro - Tajna najveca
Miroslav Skoro - Tamburasi pokraj dunava
Miroslav Skoro - Vrime rastnka
___________________________________________________________

Mladi 6 - Za dobrim se dize prasina

Mladi Sest - Alaj mi se dusa razboli
Mladi Sest - Ja sam momce iz ravnice
Mladi Sest - Na srcu mi pise Hrvatska
Mladi Sest - Od Pozege do sirokog briga
Mladi Sest - Oprosti mi dado moj
Mladi Sest - Sevdalinka
Mladi Sest - Sjecam se dido ridjana
Mladi Sest - Skitnica sam od rodjenja
Mladi Sest - Vratit cu se na svoju starinu
Mladi Sest - Za dobrim se dize prasina


Post je objavljen 11.01.2008. u 13:52 sati.