Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

Ode kvart u pm

neznam zas pisem ponovo.....zato sta moram puno toga rec.....ugl.neam nis komentara...ljudi ni nema tu...za to sta ja nisam ni kod njih...obecajem budem kad nece stekat komp i kad cu imat vremena.....u ovom postu sam htjela napomenut svima koji se sele negdje da im NEDO BOG ISUS KRIST DA SE DOSELE OVDJE U GRANESINSKE NOVAKE......ljudi koji se dosele tu dodu normalni a ostanu nakon tog sjebani.....jer su tu svi sjebani....ovo je proklet kvart iako mu je ime fora GRINCEK CITY ja sam prije u tom vidla nes zanimljivo nes sta bi svako trebo pamtit.......al sad shvacam da to nije...da ovdje zive samo dvolicni ljudi koje niko nemoze promijenit jer im je glava napunjena necim trecim tamo....ovo je leglo lazi,ogovaranja,dvolicnosti.ljudi za koje sam mislila da ima nesto u njima al sad vidim da je sve krivo....da...ko me naveo na takvo razmisljanje???ko???
iz svog bivseg omiljenog birca sam pocela izlazit jer me ekipa tamo zivcira...a i ljudi koji su otisli zamnom sad i dalje peru samo po svom..a i to me zaboli....istina je da volim neke ljude iz svog kvarta koji su uvijek bili uz mene iako sad vise nisu...a i dalje ih volim.....ocito jer sam ja jedina od svih ostala normalna i pri sebi......i vidim sve sta niko ne vidi.....vidim pravo lice ovog sveg....a drugi ne....kad nemaju oci..sta bi im ja .-)
ja se sad smijem kad pisem ovo..ne iz inata...ne da ispadnem fora,ne sa ispadnem svemoguca nego se ponosim tim sta mene kvart nije povuko za sobom.....uvijek sam bila na strani kvarta...branila ga...cak se i hvalila....i znala sam za sve sta ima u njemu i nije mi smetalo jer je to ipak moj jebeni kvart........a sad......a sad mi je puklo vise....sad me boli kurac za sve traceve...za sve lazi i za sve budale koje mi kvare dozivljaj....jer ja vise ni neidem van.....jer mi se mrtvo neda.....izaci cu samo u petak il subotu zato sta je slijedeci tjedan skola......
pa.....samo hocu sa svim ovim ljudima koji ovo citaju rec da ako misle da je nijihov kvart najgori il ak im neko ih njega zeli ili unistava zivot......to nije nista za razliku od ovog sranja.....to ovome nije ni do koljena......
ne da je kvart sad preeejben....da je fora bit u drustvu propalica il neki kurac...il da je sjeban zato sta ima previse ljudi koji svasta govore....
ne to...
mozes se odma s psihijatrom pocet druzit.....ovaj post nista ne mijenja...ne mijenja moj zivt.,.nacin zivota..ne mijenja moje prijatelje...al mijenja mene......
evo sad sam sve rekla......sta sam drzala u sebi sad nek to svi zanju.....tak ljudi....da se ne selite :P....odite na blakan al tu ne...lol
evo sta ja prozivljavam.......pozdrav svima koji citaju blog......tomiju,njegovoj staroj.kraljiškici,komorskici,eni,luciji,ekipi iz razreda,davorki.......ma svima....sta da kazem.....
pusa...boook


Post je objavljen 08.01.2008. u 15:17 sati.