Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/plavushavoli0000

Marketing

.....ljepota.....

šta je to ljepota?ljepota nije dobra šminka,sexy krpice,dobre noge,dobra guza i sise....ljepota je ono što se nalazi u dubini naše duše.....ono što usrećuje ljude oko nas,što ih čini sretnima.....mislim da svako od nas posjeduje tu ljepotu,al u različitim količinama.....mislim da su prekrasne osobe koje me okružuju....zbog te ljepote.....uljepšaju mi dan.....nadam se i ja njima......dovoljan mi je samo jedan njihov osmijeh,topla riječ,i ja sam sretna.....podjelite tu svoju "ljepotu" sa drugima.....to će i njima i vama uljepšati sve...ne dopustite da vaš prijatelj ima namrgođeno lice,da mu lice krase suze....neka mu lice karasi onaj topli,prijateljski,najljepši i najiskreniji osmijeh....

Post je objavljen 05.01.2008. u 16:27 sati.