Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tinchee5091

Marketing

hello..........................

Evo mene........mogla bi ja čak i novi post napisat, pa će neki bit zadovoljni...hehesretan.....al prvo da svima zaželim SRETNU NOVU 2008.!!!!!!!!!!!!!!party......koja je meni,btw,zapocela pomalo dosadno i neplanirano......al ok,necu se zalit, ipak nije bilo bas tako loše....evo da počnem...bila sam tako happy zbog tog dočeka kod andrije i jedva sam čekala kad će više taj 31,12.... i sve je bilo dogovoreno, osim prijevoza...al sam ja imala nade u svoju dragu sekicu i mislila sam da će me ona vozit....i došao tak ponedjeljak,ja cijeli dan luda,sretna,,kupila vino,sva happy idem se ja doma spremat...kad ono pitam ja dragu seku za svaki slucaj: jel ti mene vozis?...i očekujem da će reći: pa naravno!!...tuzanali ne, morala je ona meni uništit sve nade i reći da me neće vozit,i počela ona nešt srat...bla bla...ja više nisam znala šta bi, isplakala se ko luda i tak....ma baš zato toliko obožavam svoju dragu sekicu (yeah wright!!!)burninmad...onda više nisam znala šta ću...mislila sam da ću poludit...pa ljudi nisam htjela ostat doma za novu kad sam znala gdje sam mogla bit!!!!!!!!madbang...i onda sam još plakala i plakala i plakala....pa sam onda odlučila da ću se spremit pa čak i ako ostajem doma....e a sad sam imala nade u drugu sestru,mislila sam da kad ona ode van da će nagovorit nekog iz svoje ekipe da me odveze...ali jbg,ništa ni od toga...propali su mi svi planovi za tu večer....al na kraju nisam htjela ostat doma nego sam otisla do hearta i bila tu cijelu noć sa sestrom(onom dobrom)...heh...ma i nije bilo tak loše,samo što je ekipa bila sva starija i cijelu noć su derale samo cajkebang,i to oni narodnjaci koje je slušala moja prababa...heh...i tako sam ja bila sa sestrom i s njezinih par frendica...ma lude su cure do bola...ak ništ bar sam se njima nasmijala!zubobeljzubo...one su plesale,meni se stvarno nije dalo...a dobro par puta sam ustala i zaplesala na minutu,al sam se onda vratila jer mi je bilo prejadno...nisam htjela ni pit nist...ustvari,jesamparty...heh.....ova jedna cura me stalno zafrkavala, svakih pet minuta me pitala: i kak je u viduševcu?..tako da me svako malo podsjećala gdje sam mogla bittuzan...onda sam ja zamisljala kak je moglo bit tamo,i naravno bila sam svjesna da bi mi bilo milijun puta bolje neg tucry....al nema veze....bitno da nisam ostala doma....i tako je došla ponoć,ljudi su se sjetili odbrojavat tek par minuta nakon ponoći pa smo mi u novu godinu ušli malo kasnije...hehe..smijeh..onda smo otišle u drugi kafić čestitat novu,nazdravileparty..pa smo ja i sestra otišle doma nešt jestnjami,bile smo stvarno gladne...i najele se mi...vratile se u heart...još smo se zafrkavali...i bile do pol 6...nisam previše ni bila umorna jer sam cijelu noć sjedila...tak da na kraju noć i nije bila toliko uništena.....bilo je ok.....i cijeli slijedeći dan sam prespavalazijev....
eto napisala sam dovoljno....i previše za mene...hehe....više nemam pojma šta bi pisala...e da,sutra je rođendan mičiji,ivanu i matiji(mom kolegi) pa im čestitam rođendan malo ranije....sorry al nemam na računu.....wink
ajd ljudi odo ja sad......pozzzzzzzzzzz svima.mahmahwavewave...............pusa.......................kisscerek


p.s. evo frkach da se ne bi slučajno bunio da te nisam uopće spomenula....spominjem te....hehe...pozzzzzzzzzzwinksmijeh


Post je objavljen 03.01.2008. u 22:23 sati.