,disidentica007.blog.hr" />

Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/disidentica007

Marketing

nova godina, nova ja.. cool

Hmm..?! uvijek sam mislila da osobe koje mi znače.. i kojima isto tako i ja značim (valjda!), da će biti uz mene.. bez obzira na sve!! Da će biti na mojoj strani, tj. na strani koja je u pravu. Iznenadila me izjava jednog super frenda.. ne, nije mi to smio reći.. ne meni, kojoj govori da mu značim i više nego najviše.. da sam mu najbolja prijateljica.. i da bi dao sve za mene!! Da, znam.. želi da budem sretna.. misli da me ispunjava blizina osobe koju sada gledam samo kao prolaznika.. slučajnog!! S tim se ne može pomiriti, iako ja ne vidim razlog za to.. pokušava mi objasniti.. bez riječi.. kao da je ispisao pjesmu bez nota!! Ne razumije da me njegove riječi ruše.. potapaju me.. svjestan je toga, valjda, ali je svejedno na njegovoj strani!! Zašto?!.. zašto bez obzira na sve misli da se želim još uvijek ponižavati?! Uvijek sam za to da se pruži prilika.. još jedna, no, mislim, tj. znam da je imao i previše prilika.. ne, ne želim se više ponižavati!! Mlada sam, život je preda mnom.. tko je on da stavlja (opet!) suze na moje lice?! Toga više nema.. okrećem novu stranicu svoga romana.. i stupam kao jedna odlučna i čvrsta osoba.. ljudi oko mene.. osmijeh na licu.. glasan, iskren, jedinstven.. da, to sam ja!!

sretnu novu godinu.. želim glasno pjeva!! :D.. pozdrav wavewave!! kiz liz kisskiss.. cmookisa finofino.. voooolim vass cerekcerek.. :D

Post je objavljen 02.01.2008. u 16:38 sati.