Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

razmisljala sam vec da nekaj na pisem...ipka smo sad u 2008.,a evo i dalibor sad pise pa me jos vise potaknulo...

a mislim,pocetak godine...pa kak i mi i na msn-u pise...''nije dobro pocelo...tj.je,al nije se dobro nastavilo''

nekak sam lose volje,mislim lose volje,tuzna,razocarana...

pokusavam tjesit druge,bude bolje,onda pogledam sebe nikad nije bolje...samo gore...previse vec neke stavri cekam i prizeljkujem,pa nist...i onda dobis komadic,al sad bi da ga nikad nije bilo...da nikad nije receno...ubija me,da je bar prvi puta...nije,mozda je samo zadnji...

tisina...samo layla svira...i nema se vise kaj za dodati...odgovara mi ova tisina...valjda...mozda...zapravo nekog bi pored sebe,al samo da smo zagrljeni...zagrljeni u tisini...ni rijeci...jer osjecam prazninu u sebi...

al ima nekaj kaj je roman reko kaj me veseli,i kaj mi je sad natjeralo suze na oci,al to suze radosnice...drago mi je kaj se to vidi...

nova godina je bila ok,tj.docek,nekak smo svi bili malo monotoni,al na kraju je sve super ispalo...darko se potrudil,buba nas je osvojila...to je peso,al cak sam ga ja dragala,kaj inace ne volim...to ej onakav peso kaj mu se oci ne vide...nemam pojma kak se zove ta vrsta...no ugl kornelija mu je htela videti te oci pa ju je skoro ugriznul :))...

i tak nadam se da ste se vi zabavili,meni je drago kaj sam novu docekala u vecem broju,tj.bilo je sa vecinom ljudi koje volim,dost ih ej i falilo,al dobro...

i fico,razbojnice :)),tome se jos i danas smijem...joj,pa bejzbolsku si imal!kak si se tak mogal usrati...hehe...sad mogu napisati kaj hocu nema vise tvoje verzije...

prisjecanje na neke dogadjaje popravilo mi je raspolozenje,bar malo...

ima nekja slika na elkinom blogu pa si vidite ak hocete,ja jedva cekam da sve vidim :)

i tak...mozete primjetiti da ne pisem u wordu...

u mojoj glavi opet niceg...idem...pravit se da sam dobro...bu bolje!!!aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh,vec mi je dost tih rijeci!

pozzz....dosla je lucija na msn,idem se jadat :(

bok...


Post je objavljen 02.01.2008. u 12:21 sati.