Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sabbys015

Marketing

SRETNA WAM NOWA!!!!!!!!!!

kisskisskissfinofinofinokiss
Ei Ljudi!!!!Prwo sema se najboLje puno puno,Ljubawi sreća,ka wam se ostware swi snowi i bor maLo pameti i unda bu se oke...kak wam je biLo na dočeku???meni suuper...biLi smo w kapLjici...s početka je biLo maLo tak....bip...pa smo ja,gaby,sister i raheLa išLe do dejča na pijaču...tam so biLi marek,šoky,sanja,monika,turek,fić..pa smo se začas wrnuLi w kapLjicu...e tam wam je Ljudi biLo zkn...biLo ga oko 30 Ljudi,a možda i weć,ne zmisLim se baš...piLo, se pLesaLo...smokinsmokinpartypartyo detaLjima nam goworiLa jer su ne za jawnost...biLa sam do 7 wjutro...i tak to....geeeenijaLno je biLo,a najweć mie drago zbog nekih Ljudi kai su konačno srećni,oni kojih se to tiće znadu...čak sam z ninđom i čaše wjutro praLa...naughtyhehehe...we bor znam kak to konobari deLaju,kane ninđa...hehehe...sam ih je on weć potraL neg ih je opraL...cureLe su kaj domine=)...hehehe...i tak to....nadam se da je i wama biLo dobro...još sam niš ne spaLa...ma kai to tre...hehehe....we sam biLa na pizzi z frendicama,pa smo išLe do još jane....itak to...gibam wam we jo....pozzz gaby,marinerijo(heheheh),sisterki,sanji,moniki,raheLi,ninđi,sisterki,beniju,newenu;),grgiju,ini,Lei i sema ostaLima...woLLLLim was se joko...pussek...wavedeaddead
nutnut

Post je objavljen 01.01.2008. u 20:44 sati.