Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

ej ekipaaaaaaaaa

Evo meee....prvo--->SRETNA NOVA SVIMA I SVE NAJBOLJE...(puno zdravlja ,sreće,ljubavi i prijateljstva)i sve što ste željeli u prošloj a nije vam se ostvarilo,neka vam se u ovoj ostvari...
rofl
rofl
SVIMA KOJI MI NISU POSLALI NOVOGODIŠNJU
ČESTITKU ŽELIM:
-DA VAM IZGORI JELKA
-DA SE DJED MRAZ POSERE U VAŠ KAMIN
-A SOBOVI DA IZJEBU VAŠEG PSA...

OBAVJEŠTAVAM VOLJENE PRIJATELJE KOJI SU MI PISALI ČESTITKU ZA 2007. GODINU...DA MI SE ŽELJE NISU OSTVARILE I MOLIM DA MI ZA 2008. GODINU UPLATE CASH!!!!!rofl

sad da vam kažem da sam novu provela u krevetu ....uz hvatanje sna...ali očito nije uspjelo do 5 sati....ali ok...kladim se da ovu novu godinu neću zaboravit...ali ne po dobrom nego po (zatvoru)...uff...burninmad...ali ok...sve je prošlo...hvala bogu...još čekam da mi sve ovo prođe i da sve ovo pootpada...ma katastrofa....ali gledajmo na bolje...heh....ništa uživajte uz svoje najdraže....pišite,komentirajte i ne zaboravite na želje...kiss

Post je objavljen 01.01.2008. u 16:07 sati.