Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/time4change

Marketing

SRETNA NOVA GOD.

bangnova god je....ljudi su spiskali pare na rakete i ta pirotehnicka sranja a u drugim drzavama nemaju ni za kruh...
glavno da su propucali novce:)
neznam ni zas se to slavi neke granice su napravljene od covjeka i to se slavi.......bezveze!
vec bi ja iso spavat al mi mama nedazijevzijev
sad cu za 15, 20min umoran sam......
al uglavnom sta sam htio reci dani(brojke) se povecavju i onda idu ispocetka i taj novi pocetak se slavi.....bezveze......po meni...
isto to mislim i za bozic....ne vjerujem u boga tj. nije me briga i na taj dan se slavi kao isusovo rodenje (onako kako svi misle da isus izgleda nasli su dokaze da je to sin od nekog pedera koj je izubijo dosta ljudi u doba renesanse) i onda se kupuju stvari trese se milijuni za neke STVARI koje ce se zaboraviti za tjedan ili dva......
Bit blagdana je u kupnji jos dodatih nepotrebnih stvari za svoje bliznje i zaboravit(ako se itko i sjeti) na zivotinje i ljude koji pate.
pa evo sretna vam nova i bozic(sa zakasnjenjem) i probajte se sjetiti i pomoci ljudima i zivotinjama koji su u kurcu.party
i ispricavam se ak sam nes fulo dok sam piso il nema smisla jednostavno sam umoran......

Post je objavljen 31.12.2007. u 23:51 sati.