Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

ne pisem u wordu...pazim kak pisem,ali ne i kaj :)...mislila,sam pa bil bi red da se konacno javim,mislim planiram ja post vec tjedan dana,ali zbog veoma dobrog i zanimljivog drustvenog zivota bila sam sprijecena...da,lazem...al na msn-u je dost zanimljivo... :)...ma da,opet zbog lijenosti nisam pisala...

i nova godina se blizi...jos nekoliko sati...zelje,ciljeve koje sam si zacrtala nisam ostvarila,po ne znam koji put zaredom,al zato nam dolazi 2008. ;)...

i sad se vratila od kleti...za stefanje smo za ruckom poludeli...tata se samo hvalil sa svojim vinom...mislim,sve je sam spil...al nemrem nis protiv,fino je vino :)...i tak se on hvali kakav je to lijek...pa velim ja njemu daj ti meni tog lijeka za novu,da vidiju moji kaj je vino...i,evo dobila sam :)...dedino su pohvalili,sad moraju i tatino :)

i tak,vec me malo nervoza hvata,mislim,nervoza,neko uzbudjenje...al onak laganini,lijepo...

kak vec dugo nisam imala odredjenu temu da pisem,al nasla sam sastavke koje sam htjela objaviti,pa slijedeci put se nadajte jednom...

bila sam s folklorom na zavrsnoj veceri,a moji kod kleti :(...al dobro,bilo i meni dobro...malo smo prejake gemiste ivana i ja dobile u pocetku,pa smo se samo rihljale...naplesale se,ivana se neprimjereno ponasala...hehe...ma salim se,al slatala je tak da sam joj cijeli jedan ples ruke morala drzati :...ivana,nemoj se ljutiti...

hm,nemam vise ideje...kak ste vi?kaj radite prek praznika?!ja bi se isla sanjkat...onak na vreci,ono je najbolje,il neka plastika...

a kaj budete imali za novu obuceno?!kam uopce idete?!

mi se skupljamo kod darka...e,a bude jako,jako cudno a budem ja na malo svecaniji kaputic obula starke?!nebu,bas lijepo izgleda...valjda... :))

zelim vam sretnu Novu godinu...da vam se ispune sve zelje,da bude jos bolja nego ova 2007.,da se tocno u 00:00 poljubiti s nekim kog volite :) :(...i zabavite se,uzivajte,zivot je jedan...

hocu pozdraviti petru,da ona danas posebno uziva...zakljucaj neke stvari...spremi ih...uzivaj...i imaj lijepe misli :)

i sve vas pozdravljam...uzivajte...pozzz....




Post je objavljen 31.12.2007. u 11:39 sati.