Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

hmmm ....nova,a ja u krevetu...grrr....

...e da...ipak vodene kozice...headbang...i sad novu godinu čekam u krevetu...i jastuk će mi biti prvi kojem ću čestitat novu godinu...ali neka....eto odlučila sam stavit jedan spot...meni se sviđa i podsjeća me na jednu osobu(neću imenovat)...ali ok...sve u svemu ni pjevač nije loš...nut..heh....uživajte....kiss



NAJBOLJI DIO:
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
Girl it's not you, it's me
I kinda gotta figure out what I need (oh)
There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye.....


uživajte....kiss


Post je objavljen 30.12.2007. u 21:16 sati.