Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

hmmm...e da....

Ej,ekipa...nisam dugo pisala a i nemam neke volje...dosadno je...
ja neznam šta je samnom...rolleyes...sve me boli...grrrburninmad...imam temperaturu al nesmijem starcima reći jer me neće pustit večeras van...moram biti dobrasmijeh....neznam o čemu da vam pišem...jer mi se stvarno ništa posebno nije desilo u zadnjih par dana...
IDEM U SLAVONIJU!!!!
weeeyes..idem u Slavoniju...napokon...to sam čekala da starci kažu...supach...ae bar radi nečega sam sretna...i da ima još nešto što me veseli ali ok...neću o tome...da nebi bilo da vama ispovijedam moje ljubavne jade...hehcerek....moju Ž sam zajebala da ne dolazim...a nema pojma koje joj iznenađenje spremam...heh....sretan
e da...što se tiče nove godine...idemo na Trg....heh...bit će ekipa...a kasnije kud koji mili moji...hahahnut....ovisi ko i gdje završi u pijanom stanju....heh...
e tako....javimm vam se najvjerovatnije tek kad počne škola jer trenutno nemam ideja za pisat postove....uživajte i sve najbolje u NOVOJ 2008 ....kiss

Post je objavljen 29.12.2007. u 18:55 sati.