Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dubravaklosharice

Marketing

TOLIKO O ELITI GRINCEK CITYA....i našsem novom caru ljubavi :D...ajmo na kolena...buahaha

Ljudi.....htjela sam malo napravit preokret lagani...posto je cijela godina otisla u kurac htjela sam po necem pamtit ovu godinu makar bilo zadnjih tjedan dana....i da.....uspijeva mi.....sta smo sve napravili majke ti...puklo meni i kumi neku vecer da se idemo sanjkat...buahaha...i isli smo....skoro cijela ekipa grinceka je dosla na groblje....bilo je preejebeno...isli smo jucer na neki koncert u Cibonu....hah....neki Bozicni....upoznala sam burazovu curu...neku Doru koja me odmjeravala cijelo vrijeme....islo mi na zivce...malo je falilo da ne puknem.....onda....upoznala sam jos jednog "decka".......necu bolje o tom...uff.....ok :D
bila sam i na polnocki s ekipom....to nikad necu zaboravit......posibali su se i u crkvi i ispred crkve....haha..ja i frendice stojimo vani....i izlete iz crkve moj frend i jedan lik i udaraju se na podu..pol crkve ih je razdvajalo....i frajer iz zbora je dobio u glavu....i vjeroucitelj.....haha.....dok je svecenik molio oce nas.....daj zabriji :D...di tog ima....u DUBRAVI naravno...ma sta u dubravi....u GRINCEKU,......bez elite :-)
sta da vam jos pisem.....ljudi nisam vam imala vremena ostavljat komentare...to bum sad :-).....stavit cu jedan video kak jedan decko iz kvarta mrtav pijan plese s jednim frendom na pjesmu car ljubavi od kemala.....na groblju oko pol dva u noci.....haha.....bilo mi je dosadno doma poslije koncerta pa sam isla na groblje......
nis odoh.....ostavite komentarcice....i da.....Sretan vam Bozic .-)))))
pozdravljam sve koji citaju blog....moju ekipu s kvarta...ekipu iz razreda....ma sve jbt.kaj da nabrajam vise .-)
uzivajte...pusssssach

Bratic :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Post je objavljen 27.12.2007. u 12:51 sati.