Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

SRETAN BOŽIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Šaljem vam stihove umotane snijegom i obrotom...
šaljem vam najljepše želje u ovom danu okupanom ljepotom....
Sretan vam Božić,a radost i sreća sami će doć....!!!!!SRETAN BOŽIĆ SVIMA...



evo nije mi se sinoć dalo pisat post...pa sam danas odlučila....hmm...evo dok očekuem da mama izgovori:ideš u Slavoniju.....sjedim i nadam se njezinim riječima što prije...fale mi svi....priroda...prijatelji...rodbina....ma sve....jedva čekam da ih sve ponovno vidim....falit će mi jedna osoba ako odem...da...to je moj dragi....koliko mi značiš to se teško piše,jer svaki trenutak značiš mi sve više....cerek
TREBAM POMOĆ!!!!
dajte mi ideju štko kupiti najboljem prijatelju i dečku za Novu Godinu!!!please HELP!!!o tome u zadnje vrijeme razmišljam...parfem nemogu...neznam kakve vole...medići su bezveze...to je više za cure....joj....nut....
neznam o čemu još da vam prijčam...hmmm....da ....
jučer smo Vale,Sandra i ja išle na sladoled...koja je to sprdnja bila...joj....uzele smo jedan kup....kasnije je malo falilo da povraćamo...heh.....ma ludilo....kiss svima....odo ja......uživajte u praznicima......

Post je objavljen 26.12.2007. u 14:25 sati.