Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hypnosing

Marketing

Ne osjećam ništa, samo se sjećam

Prijatelji s povlasticama?
Najiskrenije, naježim se kad čujem za takav odnos.
To je neka nova vrsta komercijalne ''ljubavi''.
A što se tiče cijele te teme, ja sam pomalo staromodna. Ili normalna veza, ili nešto bezeze tu i tamo.
A bila sam apsolutno sve. I varala sam (ooops), i sa mnom su varali cure (na žalost), i poluveze, i od vikenda do vikenda,ljetne avanture, i patila, i faze kad nisam htjela ništa s nikim... A tek moji dečki?
Svaki je bio čudan na svoj naćin. Od onih koji bi bili najsretniji kad bi znali da sam pod staklenim zvonom, preko onih koji šalju 789 poruka dnevno, pa onih opsjednutih nogometom ili nekim drugim sportom, onih koji su bili jaki na riječima a slabi na djelima,do onih koji ne vide dalje od cice i guzice... Ma svega je tu bilo...
A ja nikad nisam uspostavljala neke dublje psihičke veze s nikim od njih. Gotovo nikad..
I eto... Sinoć je jedan moj frend...hmm.. bivši dečko, što god bio... došao na ideju da budemo prijetelji s povlasticama...i ja ono...PAF.
Istina, ja prema njemu nemam dubljih emocija. Ono, super nam je kad smo zajedno.. On kao ima neku vezu na daljinu...Yeah right, totalno mu je stalo do toga...
a meni je samo da zaebancije,ništa ozbiljno, kao da se bojim ući u nešto ozbilnije, biježim od onih kojima takve ideje padaju na pamet...
tako da mi to sasvim odgovara...zabavno je :)
Božić sam dočekala s najbližim prijetljicama, naravno, za šankom, nismo mogle izdržati na polnoćki, previše je ljudi... tako da sam o romantičnim božićima i ove godine gledala samo na tv-u...
I što stalno prodavaju spiku da je toliki bad bit sam na Božić?
Što, zar nam, zaista treba druga osoba da bi bili hepi?
Ma daj! Jebem ti komercijalizaciju. Stoka.

Što se tiće one moje famozne Želje, nisam je na kraju zaželjela...
jednostavno nisam imala snage, a ni vjere. Ne da mi se više ništa iščekivati, nadati se bilo čemu... tako je najbolje. jedino tako se nećeš razočarati... neka stvari idu svojim tokom, pa gdje god..

Za Novu?
gdje me noge odnesu.. al doslovno...poć ću se s frendovima malo po iznajmljenim kafićima,možda i iznajmimo nešto svoje.. jer mi se fkt ne stoji cijelu noć na istom mjestu, a pogotovo ne negdje vani na zimi s pet milijuna pijanih ljudi...
a valjda će bit dobro...

a i nisam bila tako loša ove godine...
zaslužila sam neke lijepe stvari...
hehe
never know what might happen:)

Eto, svima sve najbolje želim.
Puno ljubavi i zdravlja .
Druge stvari se ionako srede same od sebe.



a na ovo se može i lijepo zaplakat :)
pozz jednoj curki koja je također solo za božić!
evo nam pjesme...

Sjećam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjećam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao

A onda su nestala
Osjećaja
Ne osjećam ništa
Samo se sjećam

Imao sam stotinu djevojaka
I one su imale mene
Dao sam im moju ljubav
Zetove više nemam

To je dobro
Više nemam problema
Ne osjećam ništa
Samo se sjećam

Vjeruj, nema života
Od sjećanja
Dao bi milijardu dolara
Za jedan sekund prvog poljupca
Vjeruj, nema života
Od sjećanja
Dao bi milijardu dolara
Za jedan sekund prvog poljupca

Sjećam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjećam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao

A onda su nestala
Osjećaja
Ne osjećam ništa
Samo se sjećam

Nema života
Od sjećanja
Dao bi milijardu dolara
Za jedan sekund prvog poljupca

Vjeruj, nema života
Od sjećanja
Dao bi milijardu dolara
Za jedan sekund prvog poljupca






Post je objavljen 25.12.2007. u 21:56 sati.