Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slatkamyny

Marketing

evo...me....nažalost....

Ma nemoj zaliti sestro
sto te je varao
nek ide gde mu je mesto
pravo u pakao...burninmad

Nijedno musko na svetu
ne voli jadnice
i zato ne zali sestro
ne daj se kraljice....yes

Na ovom svetu devojke nema
koja se nikada primila nije
na glupe lazi nekog kretena
zbog koga suze danima lije....cry

Vrati mu stvari, zapali mu sliku
osmeh na lice i isturi grudi
obrisi suze i popravi sminku
naruci pice i vesela budi....sretansretan


Znaj, da samo slabi misle da je kraj
a ti si jaka zato pokusaj
za tebe novi je pocetak to....wave

Znaj, zahvali Bogu sto si slobodna
i ne dozvoli vise nikada
da padnes na dno!!!!!!!!!!!!!headbangwavesretansretan

evo sad sjedim u mračnom kutu moje sobe...i razmišljam...koliko istine ima u ovoj pjesmi......ipak ....uffff.....nije ni važno....što je bilo to je iza nas....ne vraćam se u prošlost ...ma kakva ona bila.......kako bi rekao sanader:idemo dalje....hehe....smijeh
velika pusa svima...uživajte kad nemogu ja...ali SVE SE VRAĆA SVE SE PLAĆA....!!!!!!!ZAPAMTITE!!!!edo majka ma koliko je glup ali dobro je rekao...haha....

Dva dana nemogu da ga nevidim
ako umrem ove noći, pjevapjevapjeva
umret ću za njim....cerek

Meni suze,tebi smeh,meni otrov tebi lek,
al znaj u srcu mom ostat ćeš zauvek..!!!pjeva pjevapjeva









Post je objavljen 23.12.2007. u 20:33 sati.