Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklive

Marketing

Pisem u wordu jer one pravopisne greske vise nisu bile za trpjeti…ali i dalje ne pisem č i ć…to mi se neda…cudno mi je pisati u wordu…
A tak,zakaj pisem post?!pa sad sam posjetila puno,puno blogova i naravno zbog lijenosti nisam komentirala,al budem,sad imam vremena…i da onda sam odlucila napisati novi post posto su svi nekaj napisali…
Zivcira ovo brisanje svako malo… J
I zavrsilo polugodiste…sa 4…dobro je,al moze i bolje…

Nisam zanimljivo,osim kaj smo se jucer naplesali u skoli,band koji je sviral,nemam pojma kak se zovu,al moram ih pohvaliti…obrade su im zakon,stvarno su me odusevili…samo naprijed J…i onda smo otisli u ramonu i skoro sve cure iz razreda,i zbog toga mi je bilo bas drago…pa ih sad i pozdravljam… J
A onda,nis,blagdani,pokloni,kolaci J,a trebal mi je ovaj odmor…vec sam bila na izmaku snage…al odmorila sam se sad ja 2 dana kaj nisam bila u skoli…
Slusam bozicne pjesme…odusevljeno gledam kroz prozor,odusevljava me ovo vani,tak je lijepo…mislim hladno je i zbog toga ne volim zimu,al kako je lijepo,sve bijelo,smrznuto…
I tak,konacno sam malo bila na msn-u,pa sad pozdravljam matiju posto bude valjda cital,pozzz Ji moram reci da se nadam da budemo u skoroj buducnosti s veseljem pricali o ljubavi…
Ma znate kaj,ta nada je zbilja kurva!!!vec je meni pun k****!
Joj,stavrno sam cudna,pocela sam opet gluposti pisati pa bolje da idem…
A samo sam jos htjela napisati da me nije sram dati adresu bloga nekom koga upoznajem…jer sam to prava ja…ne pretvaram se…cudna,ponekad cak i pametna,vesela,tuzna,nemam masku…

Idem posto nemam kaj pametnog napisati…sad pozdravljam sve opet…sve koji citaju,sve iz razreda,sve sa msn-a,elis J,ma sve…
I posto ne znam kad bude slijedeci post…
Sretan Bozic svima!lijepo se provedite,uzivajte,i dobar tek za sve one tone hrane J
Evo sad sam za Vas otvarala prozor…


url=http:/[/img156.imageshack.us/my.php?image=dsc01205lv6.jpg][/url]







ovo J je zapravo smijesak,tak mi je ispalo kad sam kopirala

Post je objavljen 22.12.2007. u 11:26 sati.